Silnik
: prosta budowa wtrysk posredni znosi gaz lecz duzo pali 10 litrow jezdac po trasie 110-120 po miescie pona 10 litrow lpg
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: skrzynia m32 predzj czy pozniej do naprawy. radze szukac egzemplarzy po drugiej polowie 2010 roku
4,0
Całokształt
Sam przed zakupem czytam opinie autocentrum na temat Auta wiec rowniez poswiece i napisze pare zdan. Auto kupione z przbiegeim 50tys km zrobilem nim ponad 100tyskm. Moge powiedziec tylko tyle ze to dobry stosunek jakosci do ceny. Auto kupilem ze wzgledu na to ze silnik bardzo znosi LPG i to byl glowny czynnik zakupu.
Plusy
-Bardzo tanie czesci zamienne (rozrzad 250zl)
-spory bagaznik ponad 400 litrow
-duzo miejsca dla kierowcy i pasazerow mam 1.85cmwzrostu
-Bardzo dobry silnik Prosty w swojej budowie wtrysk posredni
- Dobre zabezpieczenie antykorozyjne
Minusy
- skrzynia m32 wysypala sie po 60 tys przebiegu jak mialbym kupic drugi raz szukalbym auta z drugiej polowy 2010 wzwyz
- bardzo glosne zawieszenie (stukalo przy 50tys stuka i teraz po prostu nie wybiera ono iealnie)
- duze spalanie w miescie spokojnie jezdzac 11 litrow trasa 8
- krotka skrzynia biegow przy predkosci 130 jest juz 3100obrotow przypominam ze jest to zkrynia 6 biegow
- oscy delikatne zawieszenie szybko wytlukuje sie
przed zakupem warto sprawdzic
1. skrzynie
2. turbo i kolektor czy nie sa pekniete
3. dwumas
4. sprawnosc modulu blue me
Wrażenia
4,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
[l/100km]