Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

Pinio, 7 lat temu
Silnik 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 124 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Nie psuje się, turbina sprzęgło i skrzynia żywotne wysoki komfort jazdy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Autko zaskakuje pod wieloma względami głównie pozytywnie co typowego Janusza motoryzacji mocno dziwi bo ma wyklepane powiedzonka z lat 90 ale do rzeczy...
Wrażenia
5,0
Silnik
Tego szukałem żadne tsi tfi i inne kwiatki tylko fiatowski silnik zrobiony od podstaw i udał się, dlaczego? Bo jest szybki i bezawaryjny. Po czasie żałuję że nie mam 150KM tylko wersje 120 ale silnik łatwo się chipuje jest zapas.
5,0
Skrzynia biegów
Chyba najlepsza jaką miałem. Wszyskto wchodzi jak malina, tylko w BMW miałem kiedyś taki komfort. Chodzi opinia że to skrzynia Opla i to minus tego auta, ale to bzdura. Oglądałem 5 szrotów i rzeczywiście chodziło jak dłuto ale wszystkie były zajechane i po dzwonkach. Trzeba jednak wyszukać zadbany model i wszystko igłą!
5,0
Układ jezdny
Jeżeli układ jezdny nie został naruszony, jest nowa guma i dobre hamulce jest super. Kierownica łatwo chodzi, jeżdżenie tym autem to przyjemność. Nigdy nie miałem niespodzianki.
Komfort
5,0
Widoczność
Na 17 i nowych oponach auto znowu zaskakuje. Pasażerowie zawsze mówią że wysoki komfort podróży, mam wersje z fotelami kubełkowymi i sprawdzone zawieszenie, klasa premium w czasie jazdy! Szok!
4,0
Ergonomia
Wszyskto jest pod ręką mam 190cm i wszędzie siegam bez problemu. Minus za małe schowki i krótki podłokietnik..
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Typowa usterka tego modelu to chłodnica klimatyzacji. Mi po roku coś nie grało z tym grzaniem i wymieniłem. Okazało się że skruszyla się mechanikowi w rękach! Zamiennik dobrej klasy niemiecki 300zl.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu dużo z tyłu mało ale tam jeździ niska żona i fotelik z dzieckiem. Nigdy nie narzekali, daje maksymalna ocene bo brakuje tutaj tematu bagażnik a ten jest największy w klasie hatchback. 400l wchodzi wózek z gondola i jeszcze torba. Byliśmy w 3 os na tydzień w górach tym autem z wózkiem!
5,0
Wyciszenie
Znowu klasa premium. Silnik chodzi bardzo cichutko na postoju wogole nie wydaje dźwięku to też usłyszałem od znajomego bo ja jestem w środku. Na autostradzie zawsze gra radio i nigdy nie słyszałem silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lato 8.2 miasto, zima 9.5. Trasa 6l do 120 potem wzrasta przy 160 pokazuje 8.5. Dla mnie okey auto kusi żeby wyprzedzać bo po redukcji szybko przyspiesza. Już nigdy nie kupie auta bez turbiny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Właśnie to jest najlepsze. Auto jest dobrze wycenione ja za swój model z 2008r zapłaciłem 28tys ale wszyskto jest jak nowe. Takie same roczniki chodziły po 21 ale gdzieś ta cena jest ukryta. Przed zakupem zobaczyłem 5 różnych bravek ale nie zachęcały do kupna. Trzeba dołożyć i szukać dobrej sztuki wtedy auto jest idealne. Ceny Fiata super, części serwis ubezpieczenie wszystko. Dobre radio komfort bagażnik wykończenie i przede wszystkim silnik który jest najlepszy w tej klasie, w ciągu 2 lat wymieniłem chłodnice klimatyzacji i olej filtry dwa razy, tyle.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy mnie nie zawiodło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
8,3
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d