Generalnie bardzo pozytywny samochód, lekki, zwinny, dobrze się prowadzi, precyzyjny układ kierowniczy, w miarę szybki, dość ekonomiczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezproblemowy. Osiągami wystarczający, chociaż prędkość maksymalna poniżej 200 km/h przy 120 KM i turbo to mało!
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna. biegi wchodzą łatwo i przyjemnie.
4,0
Układ jezdny
Zaskakująco dobrze daje radę w dynamicznym pokonywaniu zakrętów jak na taką konstrukcję zawieszenia.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu dobra, z tyłu marna, ale za to wygląd tyłu fajny. Nie można mieć wszystkiego.
4,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przynajmniej mój egzemplarz słabo grzał w zimie i nic się nie dało z tym zrobić.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu miejsca nie zawiele, za to bagażnik dość spory. Z przodu bardzo dobrze, szczególnie dla pasażera, który we wgębieniu pod deską może wyprostować nogi.
4,0
Wyciszenie
Nie można narzekać. 6 bieg sprawia, że nawet przy dużych prędkościach na autostradzie nie jest głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to drogi samochód.
4,0
Stosunek jakość/cena
Używane Bravo w dobrym stanie nie jest specjalne tanie, ale to dobry samochód, więc warto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przeguby, przeguby i jeszcze raz przeguby. Dlatego go sprzedałem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
[l/100km]