Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

goofy, 10 lat temu
Silnik 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 55 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Przy delikatnym obchodzeniu się z pedałem gazu, na długich trasach przy prędkościach ok 130 km/h, z pełnym bagażnikiem i 2 osobach spalanie na poziomie 6,4 l/100km.
5,0
Całokształt
Bardzo lubię to auto! Wybierałem między Skodą Octawią, Mitsubishi Lancerem a Bravo i muszę stwierdzić, że wizualnie nie ma jak włoskie auta! Duże jak na swoją klasę, zwrotne, szybki i praktycznie bezobsługowe..
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik żwawy pod warunkiem odpowiedniego wykorzystania turbosprężarki. Przy 2 osobach na pokładzie i załadowanym bagażniku pojemność 1,4 i 120 turbodoładowanych kucyków wystarczy.. Niestety 4 osoby + bagażnik dachowy + bagaż - i od razu czuć, że brakuje pojemności i momentu obrotowego. Umiejętne obchodzenie się z gazem gwarantuje w miarę rozsądne spalanie, ale wystarczy trochę sobie odpuścić by w mieście nie schodził poniżej 9l.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę haczy przy wrzucaniu 1 bieg. Bardzo sporadycznie. Przełożenia raczej krótkie a biegi elastyczne.
5,0
Układ jezdny
Bezpośredni układ kierowniczy, nieduży promień zawracania. Zawieszenie dopasowane do Naszych dróg. Z tylu belka skrętna - może nie jest szczytem wygody, ale zdecydowanie odwdzięcza się bezobsługowością i pancernością!
Komfort
3,0
Widoczność
Jedyny mankament tego samochodu to widoczność do tyłu. Dealerzy zdali sobie z tego sprawę i chętnie dokładają za darmo czujniki cofania.. Świetne, duże lusterka.
4,0
Ergonomia
Wszystko tam, gdzie powinno być. Mało schowków wewnątrz auta.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Posiadam klimatyzacje manualną i po "zamknięciu obiegu" chłodzi auto w moment. Zimą też nie ma problemu z ogrzaniem wnętrza nawet podczas dużych mrozów. Szkoda, że nie ma odmrażania przedniej szyby - nitek wpuszczonych w nią tak jak w Fordach lub np. Mazdzie 3.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca nawet dla 4 rosłych osób. Auto bardzo szerokie jak na swoją klasę i każdy z łatwością odnajdzie dla siebie miejsce.
4,0
Wyciszenie
Silnik benzynowy nie hałasuje za bardzo. Odczuwalny hałas tylko podczas podróży z bagażnikami rowerowymi / kapsułami na dachu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie na poziomie 7,5 litra od zakupu auta jest akceptowalne. Koszty serwisowe w porównaniu do konkurencji są bardzo dobre. Co 30 tys. konieczność wymiany świec zapłonowych - koszt ok 360 zł. Po przeliczeniu wszystkiego nie opłaca się diesel:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Super auto, świetnie wyposażone, segmentu C prosto z salonu w cenie, w której inne marki sprzedają kiepsko wyposażony segment B. Zdecydowanie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problem z rozmowami przez zestaw głośnomówiący wyeliminowany w serwisie przez wgranie nowego softu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
8,3
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d