Auto może się podobać. Potrafi zadowolić najbardziej wymagających kierowców. Użycie nieco lepszych materiałów w środku (szybkie wycieranie się) byłoby dużym plusem dla tego modelu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na 5 i 6 biegu można jeżdzić praktycznie od 60 km/h. Pracuje bardzo cicho i przyjemnie dla ucha.
4,0
Skrzynia biegów
Poprzednio jeździłem automatem więc jest to bardzo miła odmiana.
4,0
Układ jezdny
Na początku nie czułem samochodu ale po przejechaniu 500 km przyzwyczaiłem się. Po włączeniu trybu CITY parkowanie staje się dziecinnie proste.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu i na boki doskonała. Minus za widoczność przez tylnią szybę. Rekompensują to duże lusterka boczne.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie powinno być. Poruszanie się po wszystkich funkcjach i gadzetach tego auta jest intuicyjne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto rozgrzewa się praktycznie po niecałym kilometrze jazdy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wystarczająco dużo miejsca nawet dla wysokich kierowców. Z tyłu nie miałem okazji podróżowania ale myslę że miejsca jest wystarczająco dużo jeśli chodzi o pojazdy w tej klasie samochodów
4,0
Wyciszenie
Daję 4 ponieważ mam 17 calowe koła i są nieco głośne, poza tym półka w bagażniku pozostawia wiele do życzenia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy jezdzie zgodnej z przepisami:
miasto 50 - 70 km/h - 8,5 l/100km
trasa 100 - 120 km/h - 6,7 l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Nic dodać nic ująć. Przy zakupie wybierałem z renault megane, citroen C4, dacia duster i fiat bravo. Zdecydowanie najlepszy jest bravo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mogę się wypowiedzieć w tej kwestii. Auto posiadam zbyt krótko aby coś w tej materii napisać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
[l/100km]