silnik benzynowy turbodoladowany. Dynamiczny. Zaskakujaco silnie wciskajacy w fotel. Szczegolnie dajacy przyjemnosc dla osob ktore wczesniej uzytkowaly auta ponizej 100km. Jest dosyc glosny. Dzwiek nie jest idealny ale tez nie jakis obciachowy.
4,0
Skrzynia biegów
mogla by byc bardziej precyzyjna. Typowo jedynka ciezko, 6 troche trzeba sie przyzwyczaic:)
4,0
Układ jezdny
dosyc twardy ale jednak zbyt miekki by sie scigac na zakretach. NAdwozie sie przechyla na boki (nie tak jak w francuzach ale jednak). Zawieszenie jest przecietne. Wspomaganie kierownicy odjazdowe. Bardzo sie spodoba kobietom
Komfort
3,0
Widoczność
Fatalna do tylu. W inne strony ok
4,0
Ergonomia
dobrze polozona klima i radio. Kierownica i galka skrzyni biegow ok. Malo schowkow
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dziala bez zarzutow. Klima chlodzi, grzalka grzeje. W zimie nagrzewa sie sprawnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto kompaktowe. miejsca duzo z przodu. ogromny bagaznik jak na klase. z tylu niezbyt wiele. W 4 \"chlopa\" jedzie sie dosyc ciasno. W 3 osoby daje rade:))
3,0
Wyciszenie
Slychac niesymetryczne szumy powietrza przy wyzszych predkosciach. Wyciszenie jest b przecietne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na TB 120KM miesci sie w rozsadnych wartosciach. JEzdzac zgodnie z zaleceniami z TVN TURBO (b szybko przyspieszamy i potem toczymy sie na 6) mozna zejsc w miescie do 8,4-8,6 litra/100. JEsli jedziemy po \"polsku\" czyli beznadziejnie gazujac i hamujac mamy 9,6
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wycieki z ukladu chlodniczego w sumie dosyc czeste, skora na kierownicy latwo ulega uszkodzeniu. Skrzypi zawieszenie z tylu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak duzych usterek przez 5,5 roku i 100 tys km. Auto nigdy sie nie zatrzymalo, nie wymagalo tez specjalnych napraw poza przegladami.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
[l/100km]