Inne
: Kierunkowskazy przy dużym łuku nie odbijają.
5,0
Całokształt
Za całokształt daję mu 5. Nie można się doszukać żadnych poważnych wad, a drobiazgi dla jednych będą wadą, innym nie przeszkadzają - taka jest natura drobiazgów więc nie należy się nimi przejmować. Docenić w szczególności trzeba jakość wykonania wnętrza.
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto pięknie się zbiera, silnik jest elastyczny i dzięki temu nie trzeba w mieście często zmieniać biegów. Nie muli też na niskich obrotach. W tym aucie kierowca decyduje na jakim biegu jechać, auto do niczego nie zmusza.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów pracuje rewelacyjnie, nie można się do niczego przyczepić.
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Przez tylną szybę widać niewiele. Coś za coś, urocza sylwetka za widoczność.
5,0
Ergonomia
.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompaktowe auto miejsca jest dla wszystkich wystarczająco.
5,0
Wyciszenie
Bravo jest rewelacyjnie wyciszony. Przy prędkości 170 km/h jest na prawdę przyjemnie, podczas gdy w innych autach odgłos silnika zagłusza radio i własne myśli.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak się ma 120 KM to chyba nikt się nie spodziewa spalania jak w 75 KM. Plusem w Bravo jest to, że spalanie zależy od stylu jazdy. Przy oszczędnej jeździe spalanie jest na prawdę niskie. Jak na tą moc absolutnie bez zastrzeżeń.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bravo zasługuje na najwyższą notę w kategorii stosunek jakości do ceny. Porównując z konkurentami jest na prawdę solidnie i pięknie wykonany, a w dodatku znacznie tańszy niż np. plastikowa Toyota czy nudny Golf.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
[l/100km]