Całkiem przyjemny silnik. 2 osoby dorosłe + 1 dziecko, trochę bagażu, a autko radzi sobie bardzo dobrze na autostradach.
4,0
Skrzynia biegów
Fajny 6 bieg w skrzyni, na liczniku 160km/h a tu tylko 3500 obr/min. Mój ma przejechane jakieś 4300km i skrzynia delikatnie haczy przy przejściu z 2 na 3. Przełanczanie z piątki wyprofilowane na zejście na 4, a nie na 6 - mnie to zaskoczyło.
Generalnie wielki plus tego auta.
5,0
Układ jezdny
Służbowo mam Focusa II i powiem, że Bravo w niczym mu nie ustępuje, a wręcz mam wrażenie, że lepiej prowadzi się na mokrej drodze.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki bardzo dobra. Duże lusterka boczne. Do tyłu słaba widoczność, ale to wina stosunkowo małej tylnej szyby.
5,0
Ergonomia
Rewelacyjna ergonomia, wszystkie przyciski są logiczne rozplanowane. Bardzo dobra jakość plastików (w końcu :)) i tapicerki. Wygodne fotele.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ja mam maualną klimę, a przyzwyczajony jestem do dwustrefowej, stąd delikatne początkowe problemy z jej ustawieniem. Fajny nawiew powietrza na tył, szkoda tylko, że jest tam nawiewane powietrze cieplejsze niż z przodu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu i z tyłu jak na klasę samochodu.
5,0
Wyciszenie
Fiat zaczął robić fajne auta - cicho wewnątrz. Przy 180 km/h ma się wrażenie takie jak w Octavii 1.9 TDI przy 130 :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ogromną wadą tego silnika jest duże spalanie.
Ja nie potrafię zejść poniżej 9,5l (dla porównania dodam, że mój Focus 1.8 TDCI średnio pali mi 6,4l)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
[l/100km]