Przeniesienie napędu
: Dualogic. Porządny wynalazek. Blue&Me... tak to powinno działać - widzę kierowców mercy co mordują się z blutoothem w ich autach. Po co ? Trzeba było kupić Fiata ;)
4,0
Całokształt
Gdyby nie spalanie i widoczność to byłby super samochód.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ma zdrowe przyspieszenie, nieco za głośny ale ujdzie. Nic by nie stało na przeszkodzie aby miał te kilka koników więcej. Możesz brać wersje 150KM - bierz.
5,0
Skrzynia biegów
Mam semiautomat - czyli Dualogic. Bardzo fajna sprawa. Zasadniczo to własnie skrzynia przesądziła o wyborze tego auta.
4,0
Układ jezdny
Póki co wszystko gra. Jeżdżę na niskich 17kach i poza myszkowaniem w koleinach nie mam uwag. Niemniej gdyby był nieco bardziej twardy osobiście by mi bardziej pasował.
Komfort
1,0
Widoczność
Jeżdżę różnymi autami. Od Pandy przez wszelkie sedany i suv\'y po ciężarowe. Bravo ma najgorszą widoczność przy parkowaniu jaka w ogóle widziałem w autach. No może Laguna III mu dorównuje.
Obowiązkowe czujki z przodu (jeszcze bardziej przydatne) i z tyłu.
4,0
Ergonomia
Nie mam gdzie saszetki włożyć. Kieszenie w drzwiach za małe... Golf VI był tu ciekawszy. Wykończenie trochę festyniarske ale wicie, rozumicie.. Wersja Sport więc karbon z plastiku itp...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest sporo, bagażnik bardzo pojemny.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie nie urzeka. Są auta cichsze i z bardziej rasowym soundem jeśli głośniejsze. Niemniej tragedii nie ma.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnia po 1000 km przy jeździe niczym emeryt do kościoła... (90% miasto) to 10.8 L/100KM.
Tragedia. Jedyna poważna wada tego auta.
5,0
Stosunek jakość/cena
70 tysi przedzielonych na 60 miesięcy \"bez oprocentowania\".... Za Golfa Vi w podobnej konfiguracji chcieli 110 tyś + koszty leasingu czy kredytu... Defacto 2x tyle.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez jaj... To Fiat a nie VW czy Merc. To się nie psuje.