Ogólnie jest to boskie autko, robi wrażenie w kolorze czerwonym Marenello i na pięknych alusach 17\". Opony o szerokości 225 powodują, że golfiarze czują respekt przed marnym fiacikiem. W tym aucie mimo wad, których jest niewiele można się zakochać co powoduje, że są one niezauważalne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny, na każdym biegu \"ciągnie\" od dolnego zakresu obrotomierza, powyżej 2 tyś. zamienia się w bestyjkę.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą poprawnie, ale przydał by się krótszy skok lewarka.
5,0
Układ jezdny
Mam auto na felgach 17\" i mimo tego wszystkie nierówności wybierane są prawidłowo, samochód nie przechyla niebezpiecznie się w zakrętach, moim zdaniem dobre właściwości jezdne.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jak to w autach tego typu do tyłu taka sobie, ale sytuacje ratują normalnej wielkości lusterka boczne. Poza tym przód i boki są OK!
4,0
Ergonomia
Wszystko OK, ale punkt odjęty za przemieszczanie się po Trip komputerze, denerwuje mnie brak możliwości powrotu, trzeba przemieścić się przez wszystkie wyświetlane parametry. Np. gdy mamy chwilowe zużycie paliwa i chcemy przejść do spalania średniego trzeba nacisnąć kilka razy guzik. Skoda Oktavia ma możliwość przemieszczania się tam i z powrotem. Poza tym jest gitara.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
System wentylacji - rewelacja, mimo że nie posiadam climatronika wszystko w tym względzie jest super.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogło być nieco więcej miejsca w tyle, ale coś kosztem czegoś (bagażnik 400 l)
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle, ale nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być ciszej. Odgłos silnika na postoju jest Ok, jedynie podczas jazdy, szczególnie na nieco wyższych obrotach mogło być lepiej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tutaj jest tak sobie. Niestety nie potrafię zejść ze spalaniem do wyników podawanych w instrukcji przez producenta. Mimo mojej ekonomicznej jazdy.
Podobno po przejechaniu 3000 km sytuacja ma się poprawić - zobaczymy. Spalanie na poziomie 9 l w mieście (70%) trasa (30%) to trochę za dużo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za takie auto tylko z innym znaczkiem na masce z takim samym wyposażeniem trzeba wyłożyć około 10 000 więcej, a i tak nie będzie to BRAVO, które moim zdaniem króluje w swojej klasie i nie tylko w swojej. Design jet perfekcyjny i bardzo się odróżnia od japończyków czy nawet tak uwielbianych aut niemieckich.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie odnotowałem żadnych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie odnotowałem żadnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
[l/100km]