Silnik
: Dynamiczny w bardzo szerokim zakresie a jednocześnie bardzo ekonomiczny.
5,0
Całokształt
Wygląd, cena/jakość, technologia, koszty, ergonomia. Dla mnie bez zastrzeżeń.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny silnik. Dzięki turbinie zbiera się sprawnie od niskich obrotów i ciągnie aż do 6 tys obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Mam wrażenie, że pracuje trochę \"czerstwo\", ale mimo to przełożenia są bardzo precyzyjne.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń. Auto prowadzi się pewnie, informuje o tym, co dzieje się z kołami i ewentualnych utratach przyczepności.
Komfort
3,0
Widoczność
Prawy i lewy przód - grube słupki przednie ograniczają widoczność. Oczywiście da się z tym jeździć bezpiecznie. Po prostu wymaga przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
Nawet jakby chciał, to nie ma się czego przyczepić. No może z wyjątkiem przycisków sterowania światłami przeciwmgielnymi na konsoli po stronie pasażera.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
No niestety, ogrzewanie nóg to porażka. Tylko jeden nawiew z tunelu środkowego to trochę mało. W ziemie trzeba swoje odczekać, żeby ta strefa się nagrzała.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód bez zastrzeżeń. Tył, niestety, mogłoby być lepiej.
3,0
Wyciszenie
Przy normalnej jeździe trzeba się zdać na obrotomierz, bo silnika w zasadzie nie słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa ~7,5 l/100km
Miasto ~8 do 10l/100km
Przegląd ~300zł + materiały co 2 lata lub 30 tys km
5,0
Stosunek jakość/cena
Dłuuga lista wyposażenia, plus 3 lata gwarancji, plus dobry silnik i nadwozie w cenie o około 15 tys. niż od niemieckiej konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie auto jest w 100% niezawodne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie auto jest w 100% niezawodne.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
[l/100km]