Jak na Fiata to rewelacja. To chyba pierwszy Fiat tak dopracowany pod każdym względem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeździłem różnym autami o podobnej mocy z różnych segmentów, ale tak cichej jednostki nie doświadczyłem. Jak dla mnie jest to bardzo udany silnik. Jest elastyczny i mocny.
5,0
Skrzynia biegów
Jest rewelacyjna. Historie z haczeniem 3-ki można włożyć między bajki. Biegi wchodzą precyzyjnie, nawet przy \"sportowej\" jeździe.
5,0
Układ jezdny
Dorgi trzyma się świetnie. Porównać go można do Renault Laguna III z tym, że nie jest czuły na boczny wiatr, na co cierpi Laguna III. Jest zwrotny i zwinny co sprawia, że jazda nim to czysta przyjemność.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu rzeczywiście mała lipa. Jednak duże lusterka powodują, że cofanie jest przyjemne. Do przodu bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Brak uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak narazie sprawuje się wyśmienicie. Posiadam automatyczną klimę i nie wiem jak jest w innych przypadkach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu dla pasażerów pow. 190cm, może być problem z miejscem na nogi. Poza tym jak na ten segment jest dobrze.
5,0
Wyciszenie
Czy tam jest silnik?? Przy znacznych prędkościach słychać szum powietrza i tyle... ale to przecież norma.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co do zużycia. TO Bravo potrafi zaskoczyć pozytywnie i negatywnie. Chociaż za 120KM pod maską trzeba przecież zapłacić i uważam, że jest naprawdę przyzwoite. Dla porównania Laguna III o mocy 140KM pali znacznie więcej. Więc zasada prosta mniej gazu - rewelacja, więcej gazu - lepiej nie zaglądać i cieszyć się jazdą.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem auto na promocji i za tą cenę nic z takim wyposażeniem w tej klasie się nie znajdzie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na dany moment wszystko ok.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
[l/100km]