Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

Marcin, 16 lat temu
Silnik 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : zrywny ,szybki a kiedy trzeba oszczędny,downsizing rządzi!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : kierunkowskazy boczne wymieniane przez sewisy masowo wykonane z kiepskiego tworzywa
5,0
Całokształt
jestem pozytywnie zaskoczony przemianą Fiata ,z kopciuszka robiącego tanie toczydła zmienił się w firmę która ma pomysł na samochód i to nie tylko Bravo bo i 500-ka czy Grande Punto to udane modele, a kłopoty z jakością samochodów to dzisiaj chleb powszedni poducentów nawet Mercedesa (wyjątkiem jest chyba tylko Mazda)bezpośrednia konkurencja(Skoda Kia Hyundai)produkuje bezosobowe przemieszczacze dla emerytów ,jedyna konkurencja dla Bravo to Seat Leon może jeszcze nowy plastikowy Focus
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo mobilne 120KM ,wolnossąca benzyna w podobniej mocy nie ma szans a i TDi TDci itd dalej, tylko te najmocniejsze dają radę ,mimo że dają więcej Nm na koła (jesze raz potwierdza się że papierowe osiągi nie zawsze dają radę na drodze)
4,0
Skrzynia biegów
można lepiej (Mazda BMW)ale jak na Fiata jest nieżle, daję 7 na 10pkt naturalna konkurencja w postaci np Skody nie jest lepsza ,bonus 6-ty bieg
4,0
Układ jezdny
niezły ale jak dla mnie za miękki, zapewnia rezerwy bezpieczeństwa do ok 140km/h nadwozie się buja powyżej tej prędkości na łukach ,następne amortyzatory napewno będą twardsze ,siła wspomagania dobrze dobrana ale układ reaguje z opóżnieniem ,tutaj niemiecka konkurencja jest lepsza
Komfort
3,0
Widoczność
przód ok,na temat tyłu napisano już wszystko,myślę że wprawiony kierowca nie będzie miał problemów z cofaniem czy manewrami ,ja czujników parkowania nie kupiłem i nie żałuję ,lusterka są super
4,0
Ergonomia
samochód dobrze przemyślany pod tym kątem,obsługa intuicyjna,do pełni szczęścia brakuje schowków w większej ilości i popielniczki,nie palę ale pomaga mi to utrzymać porządek w aucie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok ale tył tyklo przeciętnie
5,0
Wyciszenie
bez uwag
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa bardzo mocno związanie jest ze stylem jazdy,ostro dojeżdzany w mieście wypije i 12l/100km , jak się jeżdzi bardzo delikatnie to można zejść do 6,5 l/100km ale pedał gazu kusi...co do reszty za wcześnie o tym mówić
5,0
Stosunek jakość/cena
Jedynie Kia jest tańsza ale przegrywa z kredytem 0%
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
urwany kierunkowskaz boczny, urwana zaślepka regulatora temperatury,nie zamykajcy się klimatyzowany schowek w podłokietniku,nie wyłączające się podświetlenie schowka przed pasażerem ,typowe choroby wieku dziecięcego usuwanie bezpłatnie na gwarancji ,mam nadzieję że ta seria się już skończyła
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
8,3
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d