Silnik
: Turbina w benzyniakach to jest to w co powinny iść koncerny samochodowe.
4,0
Całokształt
W porównaniu z Brava to skok cywilizacyjny jest ogromny. Wykończenie auta na dobrym poziomie, tworzywa dobrej jakości, nie powinny skrzypieć, skóry na kierownicy i lewarku, tapicerka b.dobrej jakości. Generalnie w mojej wersji (kolor maranello, spojlery, ciemne felgi 17", sportowe wykończenia wewnątrz) nie ma teraz w ofercie auta do 110tys.zł. tak ładnego jak Bravo II. Japońskie pokemony nie mają startu. Tak naprawdę to porażką w tym aucie jest tylko spalanie na poziomie nie do przyjęcia. Oczywiście nie jest to auto rodzinne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak dla mnie jest rewelacyjny. Turbina daje kopa i autko smiga jak trzeba. Tu nie można nic zarzucić. Łatwo się wkręca na obroty i pracuje równo.
Prowadzi się b. dobrze. Układ kierowniczy b. precyzyjny. Funkcja CITY daje możliwość parkowania w ciasnym miejscu operując jednym palcem - nie używam często bo wspomaganie podstawowe w większości wystarcza, na razie raczej dla zabawy. W pakiecie SPORT dają opony 17", 225x45 i po równej drodze sprawdza się to doskonale ale na koleinach trzeba uważać, bo mocno ściąga. Ale to już nie wina auta.
Komfort
3,0
Widoczność
Tu już nie jest tak dobrze. Rewelacyjne są za to lusterka wsteczne - duże i przyciemniane.
4,0
Ergonomia
Fotele w pakiecie SPORT b.dobre - kubełki, z dobrym bocznym trzymaniem, regulacja lędźwi i wysokości (kierowca i pasażer!), regulowana kierownica w dwóch poziomach. Z minusów to słabo czytelny wyświetlacz komputera (przeładowany informacjami o podobnym rozmiarze czcionki) oraz zbyt dużo funkcji obsługiwanych przez komputer - powinno być więcej przycisków żeby dostęp do podstawowych funkcji był bezpośredni. Nie mam sterowania radiem w kierownicy i nie obsługuje się radia wygodnie podczas jazdy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
B.szybko się nagrzewa. Klima (ręczna) daje radę bez problemu nawet w duże upały.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu nieźle ale bez rewelacji. Tu nie jest Bravo faworytem segmentu. Tył to raczej dla dzieci (przy wygodnej pozycji z przodu). Za to bagażnik 400l b.dobry. Drażni odgłos otwierania go - metaliczny brzdęk jak wyskakującej sprężyny z puszki.
5,0
Wyciszenie
Nie można nic zarzucić. 6 bieg i turbo robi swoje i można jeździć z 2tys.obrotów.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Porażka na całej linii. Wiry w baku słychać w aucie. Wciąga paliwo jakby miał 250 koni. Mówili w serwisie, że spadnie po 3 tys.km. jest 5tys.i nie spada. Zobaczymy - serwis nic z tym zrobić nie może. Dodam, że nie upalam auta, jeździ głównie moja żona z dziećmi. Ja czasem dla przyjemności, i żeby nie rdzewiał w garażu.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym roku ceny na niezłym poziomie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padł sterownik alarmu oraz coś się przycięło w ustawniku reflektora. Z reflektorem zrobili od ręki a na alarm musiałem czekać miesiąc.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
[l/100km]