Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

pelipek@o2.pl, 16 lat temu
Silnik 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012 - Oceń swoje auto
3,92
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Jest prześliczny !!!! Wszyscy się za nim oglądają :)
5,0
Całokształt
daje 5 z małym minusikiem za w/w problemy. Generalnie jestem bardzo zadowlony, jeździ się świetnie no i wygląda prześlicznie w wersji sport, kolor Maranello na ciemnych felgach :) Czasem sam stoję i na niego patrze jaki jest ladny ;) Problem w tym, że zamaist dziewczyn oglądają sie za nim głownie faceci ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonały silnik 120 KM, turbina świetnie się sprawuje, niesamowite przyspieszenie, aż boje się pomyśleć co potrafi silnik 150 KM ;) Mój na trasie do 180 km/h rozpędza się bez najmniejszego wysiłku, potem juz trzeba troszkę go pomęczyć, na razie max to 195 km/h, na szybszą jazdę nie było warunków :) Uważam, że dla osoby jeżdżącej głownie po mieście i "robiącej" max 20 tys km rocznie T-jet 120 jest idealny m rozwiązaniem. Zdecydowanie polecam !!
4,0
Skrzynia biegów
Niby precyzyjna, ale.... haczy trójka... niby nie jest to tak mocno uciążliwe, ale....no właśnie, w nowym aucie nie powinno być czegoś takiego... szkoda...
5,0
Układ jezdny
prowadzi się świetnie, sztywny, pewnie wchodzi w zakręty, perfekcyjnie trzyma się drogi. Polecam !! uwaga na niskie zawieszenie, trzeba być tropicielem wyższych krawężników i wystających studzienek ;) !! Opcja "City we wspomaganiu kierownicy super, poprostu sama skręca :)
Komfort
3,0
Widoczność
no niestety, musi być coś za coś, auto jest prześliczne ale za to widoczność marna:) Tylna szyba za mała, powiedział bym wręcz, że to atrapa:) na szczęście przy cofaniu preferuje lusterka no i czujniki cofania ;) Dodatkowo przy skręće w lewo z lekkim skosem, środkowy słupek całkowicie zasłania drogę i co za tym idzie nadjeżdżające pojazdy. trzeba uważać !!
3,0
Ergonomia
No i tu też niestety przeciętnie. Schowek przedni jest głęboki jak studnia i całkowicie nieporęczny. O Innych schowkach proszę zapomnieć, ten samochód ich po prostu nie posiada :) No ale przynajmniej nie da się go zagracić ;) Podłokietnik to jakiś żaart, jest co najmniej o 15 cm za krótki, wato go brać tylko dla znajdującej się w nim lodóweczki. Duży plus za system Blue&Me, idealny zestaw glośnomówiący, opcja odtwarzania multimediów z USB super !!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lewy nawiew może i ładnie wygląda, ale nie spełnia swojej roli, środkowe ciut lepiej ale też żadna rewelacją, za mała możliwość sterowania strumieniem powietrza. Na szczęścia z racji małej obiętości samochodu nawet przy manualnej kliamtyzacji bardzo szybko się wychładza i robi sie przyjemnie. Wielki plus za nawiewy z tyłu na środku i pod fotelami. No i lodówka, super sprawa, gdyby jeszcze była tylko ciut głębsza... :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo wygodnie, pasażerowie jadący z tylu mimo sporego wzrostu również nie narzekali. Kokpit intyuicyjny i miły dla oka. Materiały wykończeniowe bardzo dobrej jakości. Nic nie stuka i nie trzeszczy. Super !!
4,0
Wyciszenie
jak to benzyna, jak wolno jeżdzisz jest cichutko, jak troche szybciej robi sie głośniej, ale da sie rozmawiać i słuchać radia więc nie jest źłe :) Dźwięk silnika i turbiny miły dla ucha, tzw "rasowy". duży plus
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie pali "jak smok" na trasie ~ 10 l/100 km. Podobno będzie w przyszłości troszkę mniej.. zobaczymy. No i mam ciężką nogę :) W mieście staram się jeździć bez turbiny i na szczęście nie jest tragicznie ~11l/100 km l
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogi, ale można się potargować, ba, nawet trzeba :) Jakość kosztuje !
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie (po 1200 km) jedyne usterki to: parujące lampy tylne po myciu, hacząca trójka, porysowana tylna szyba (pewnie jakiś baran z serwisu) - wymiana na gwarancji, podobnie jak z lampami
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać na razie nie było

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
8,3
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d