Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

donstef, 6 lat temu
Silnik 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,57
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wyciszenie, eststyka
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : świst powietrza (gwizd) przy dużych prędkościach
5,0
Całokształt
Bravo to kolejne moje auto, po Stilo SW 1,6. Stilo elektrycznie się wysypało za drogi gips by naprawiać. Teraz kolej na Bravo. Zrobiłem nim 10 tyś km. Kupiłem z przebiegiem 130 tyś, Ceny części bajka, np. rozrząd z pompą i robotą mieści się w 500 zł max. Co do Jazdy, fotele wygodne, deska kokpitu przyjemna, ale brudzi się niemiłosiernie ten czarny plastik na podszybiu. Duży bagażnik jak na klasę samochodu. Kosiarka spalinowa do trawy wchodzi bez składania siedzeń! :) Dobra, opiszę może wady auta bo po to się tu zagląda: - irytująca sprawa świszczenia przy prędkości ponad 120 km/h, Nie jestem odosobnionym przypadkiem. - szerokie słupki C i parkowanie tyłem jest na wyczucie (muszę założyć czujniki parkowania) - pływanie po drodze - nie wiem czy to wina opon 225/45/17 że auto pływa i jak tylko koleina gdzieś to trzeba trzymać kierwnicę jak byka za rogi. - przepalające się diody w podświetleniu klimy i nawiewu. (wymiana samemu jest samobójstwem) - silnik słaby ale to wina tego co kupował... zamieniłbym na t-jeta :) Ale ten przynajmniej to bezawaryjna skrzynia biegów,i silnik bez turnin, dwumasy. - słabe radio, słabo poza miastem z radiem, głośniki też nie najlepsze, już wymieniłem głośniki na Hertza jeszcze pora na radio :) Więcej grzechów nie pamiętam. Zalety które dla mnie są zauważalne: - wygodne siedzenia - ładny w środku i na zewnątrz - skrzynia 6 - spalanie na poziomie 6-7 litrów - super silnik do gazu - wymiana żarówek zajmuje 1 minutę (kto miał stilo to wie o co chodzi :) -
Wrażenia
3,0
Silnik
Niestety słabiutki. Leci na max 170km/h. Do miasta idealny a skrzynia 6 powoduje że zbiera sie fajnie do 80 km/h
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów robi swoje, naprawdę wpływa na wyciszenia auta. wielki plus za to że w silniku 1,4 90km jest skrzynia bezawaryjna a nie M32 o której wszyscy wiemy....
3,0
Układ jezdny
Moim zdaniem słabo, auto pływa po szosie, mam opony 225 szerokości i może to wpływa na komfort jazdy
5,0
Karoseria
Zero korozji, Ale trzeba uważać na klapę bagażnika bo lubi purchel wyjść
Komfort
4,0
Widoczność
Przód naprawdę super, gorzej z tyłem, szerokie słupki powodują parkowanie na wyczucie, ale wielkie lusterka rekompensują to :(
4,0
Ergonomia
OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi fajnie, tym bardziej że jest też nawiew do tyłu na tylne siedzenia. Grzania jeszcze nie testowałem :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na tą klasę auta rewelacyjnie. Bagażnik super, Przód super. Tył na 4 ale jest naprawdę spoko.
5,0
Wyciszenie
Bardzo porządnie wyciszone auto. Jestem pod wrażeniem. Jedyny mankament to świszcząca maska z przodu ale znajdę przyczynę i będzie gitara.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie jest ok, ceny części takich jak rozrząd oraz pompa super. Spalanie 6,5 litra Pb.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto z 2012 roku, co prawda nie jest to wypas wersja ale za niebite auto dałem 20 tyś. Moim zdaniem rewelacja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
7,8
l/100km
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d