Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

Łukasz, 9 lat temu
Silnik 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 57 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Przejechałem Fiatem około 4 tys km dopiero. Całokształt oceniam dobrze. Przez 5 poprzednich lat jeździłem Focusami - mk I i mk II. Na ich tle Bravo wypada podobnie do nich, ma swoje plusy i minusy. Ogólnie mam wrażenie, że gdyby to auto z tych samych podzespołów złożyli Niemcy to by był najlepszy hatchback obecnie - nie licząc oczywiście auto 2 krotnie droższych. Ale złożyli go Włosi więc czasem coś skrzypnie, plastik nie zawsze siedzi idealnie na swoim miejscu - prawdziwi południowcy:)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik prosty - mocy niewiele ale tego się spodziewałem i tu nic mnie nie rozczarowało. Po przesiadce z Focusa 115km przez kilka pierwszych dni było mi ciężko:) Przyzwyczaiłem się i jest ok. Auto jak na 90 koni radzi sobie całkiem nieźle - w trasie po wrzuceniu 6 biegu jest bardzo cicho i komfortowo.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi ładnie a 6 bieg to bardzo fajna opcja.
5,0
Układ jezdny
Do Focusa nie ma nawet co porównywać, ale tragedii nie ma. Biorąc pod uwagę ile kosztuje wymiana tylnego zawiasu w Focusie a ile w Bravo to można wybaczyć mu to że trzeba czasem przyhamować przed ostrym zakrętem
Komfort
4,0
Widoczność
Tylna szyba jest bardzo mała i widocznośc jest kiepska. Sprawę rekompensują duże lusterka i ułatwiają manewrowanie.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na razie super. Klima działa bardzo wydajnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ilość miejsca porównywalna do Focusa Mk II. Zarówno z przodu jak i z tyłu. Plusem bardzo duży bagażnik jak na tą klasę.
5,0
Wyciszenie
Porównując do TI VCT w Focusie to auto jest bardzo dobrze wyciszone.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic nie robiłem od czasu zakupu więc ciężko coś powiedzieć. Patrzyłem na ceny części przed zakupem i sa na niskim poziomie. Po zainstalowaniu LPG koszty utrzymania sa niskie. W trasie przy spokojnej jeździe udaje się zejść poniżej 8 litrów LPG.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobrze. Z racji tego że to Fiat można wyrwać fajne auto z niewielkim przebiegiem z polskiego salonu za bardzo przystępne pieniądze. Straciłem 3 mce na poszukiwanie Octavii II z MPI która jest mocno przeszacowana.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje. Drobne świerszcze w kabinie zostały usunięte we własnym zakresie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
7,8
l/100km
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d