Zawieszenie
: Zawieszenie bajka, naprawdę dobrze zestrojone zawieszenie samochodu, prowadzi się bardzo przyjemnie, auto nie męczy prowadzeniem jak na przykład renault clio czy opel astra,
5,0
Całokształt
Całokształt oceniam bardzo pozytywnie, jak na auto za cenę poniżej 50tys zł mogę polecić każdemu. Samochód wygrywa bogatym wyposażeniem w porównaniu ze skodą rapid, VW polo, golfem itp. Ma pojemny bagażnik, który wystarczy na wakacje dla młodej rodziny. Wygląd auta nieprzemijający, nie jest wstyd wysiąść - fajne wykończenia, alufelgi, soczewkowe reflektory, swiatla p/mgłowe. Prowadzi się go doskonale, sama jazda sprawia przyjemność, jakość materiałów wewnątrz bardzo dobra - to w końcu włoski samochód, nie można porównać do twardych nieprzyjemnych wykończeń VW, skody czy toyoty. Auto przyspiesza zadowalająco, ale ze wzglęgu na silnik benzynowy trzeba redukować biegi, żeby obroty były ponad 4tys (auto bez turba). Z wyprzedzaniem nie ma problemów - daje rade. Auto jak na
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto ma 90 KM, to w zupełności wystarczy na komfortowe przemieszczanie się lewym pasem, a na autostradzie spokojnie 140km/h bez zadyszki zrobi
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest to dokładna skrzynia jak w mazdzie 6 lub 3 ale biegi wchodzą gładko, dokładnie; poza tym można jechać na 6tym biegu przy prędkości 60km/h na płaskim terenie, jest dobrze
5,0
Układ jezdny
Auto ma dość szeroko rozstawione koła, osie są we właściwych miejscach, całość zestrojona na twardo ale to duży plus; Bez problemu można na dużych prędkościach wchodzić w zakręty, auto nie jest podsterowne, można zaoszczędzić na klockach hamulcowych na zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
Ludzie narzekają na brak widoczności, ale jest ona zadowalająca, zarówno z przodu, z boku jak i z tyłu; Wycieraczki duże, dobrze pokrywają szyby, nagrzewanie szyb w zimie i deszczu bardzo dobre
5,0
Ergonomia
Samochód posiada bardzo wiele szczegółów, które zaskakują, jak na przykład automatyczne włączanie świateł dziennych, dodatkowe wspomaganie kierownicy na parkingu, podłokietnik prawy i lewy w drzwiach we właściwym miejscu, schowek na okulary, jest pomyślane wszystko bardzo dobrze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko dobrze działa, nie można się niczego doczepić, z tyłu nawiew dla ewentualnych pasażerów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochodem można jechać w 5 osób, ale wygodnie w 4, bardzo wygodnie w 2+ ew 2 małych dzieci, dla pasażera i kierowcy wszystko jest dostępne, można się swobodnie obrać, wiercić, podłokietnik starcza dla 2 osób,
4,0
Wyciszenie
Mam silnik benzynowy i na wysokich obrotach go słychać (w przeciwieństwie do diesli) ale dźwięk ma bardzo przyjemny dla ucha; przy prędkościach powyżej 120km/h zaczyna być go słychać, przy niższych fajnie wyciszony. Układ jezdny słychać ale nie ma tragedii. Jak się włączy radio to o wszystkim co napisałem wcześniej można zapomnieć - radio zgłaśnia się automatycznie przy wyższych prędkościach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie spala mi ok 5.8-6.0 litrów benzyny, podczas codziennych dojazdów do pracy (jadąc spokojnie) spala 6,5 litra benzyny na 100km, wynik ten mnie satyfsakcjonuje, auto nie jest małe - EUROhatchback
5,0
Stosunek jakość/cena
Kiedy ja szukałem wyprzedaży rocznika 2013, żadna marka nie zaoferowała mi lepszego samochodu za mniej niż 50tys niż fiat. Bravo pokonało ceną skode rapid/fabie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic się nie ztorbiło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie ztorbiło, ale mało jeszcze jeżdziłem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
[l/100km]