Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

alojzy, 15 lat temu
Silnik 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,92
20% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : to ładny nowoczesny samochód z efektownym wnętrzem
5,0
Całokształt
jestem zadowolony z wyboru Fiat - Bravo, fajne wnętrze, nie ma problemu z elektroniką i kontrolkami, brałem pod uwagę + jazdy próbne: golf, astra, focus, megane, c4 30 lat kieruję - samochód kupiłem do ekonomicznego korzystania - na bajery już się nie nabieram
Wrażenia
5,0
Silnik
dobry elastyczny silnik, wystarczjący do spokojnej jazdy przy masie samochodu 1200kg, zaleta - maksymalny moment przy 4500 obr/min - reaguje na pedał przyspieszenia, wystarczający moment przy niskich obrotach - np 1500 obr/min i V bieg - zaleta mniejsze zużycie paliwa
5,0
Skrzynia biegów
mieszkam w Krakowie - 6 biegów zdecydowanie lepiej się nadaje do jazdy w warunkach miejskich
5,0
Układ jezdny
szeroki rozstaw kół 1538/1532mm plus szerokie opony 205 mm - bardzo dobrze trzyma się drogi, brak przechyłów na zakrętach, krótka droga hamowania
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boki bez zarzutu, tył - przeciętnie lecz samochód posiada duże lusterka boczne o bardzo dobrej widoczności, zostałem namówiony na opcję skórzana kierownica + światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów - to doświetlanie zakrętów to super sprawa
5,0
Ergonomia
nic mi nie przeszkadza, wszelkie regulacje są, nieżle dobrana głębokość mocowania pedałów z możliwością regulacji kierownicy skórzana kierownica - warto dopłacić
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie miałem problemów z parowaniem szyb, ogzrzewanie bez zarzutu + specjalne położenie pokrętła do szybkiego odmrażania przedniej szby - działa, dodatkowo nawiew z regulacją - ogrzewanie + klima na tylną kanapę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
na tylnej kanapie można normalnie siedzieć, nie ma problemu z nogami
5,0
Wyciszenie
brzmienie silnika jest typowe dla Fiata tzn. trochę więcej niższych tonów - kwestia subiektywna, nic nie skrzypi!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wg mnie ekonomiczność bardzo dobra: jazda w mieście 2 lub 10 km długi postój i powrót, średnia prędkość to 21 - 26 km/h, okres listopad - marzec - 8,64 l/100km, kwiecień - maj - 7,9 l/100km, jedna trasa 130km listopad - 5,9 l/100km korzystam z komputera pokładowego - zużycie chwilowe minimalne spalanie 5,5 l/100km podaję orientacyjnie aby program zatwierdził komentarz
5,0
Stosunek jakość/cena
za niezbyt duże pieniądze mam dość duży samochód, konstrukcyjnie nowy, duży bagażnik 400 l, składane i dzielone siedzenie + kanapa, klima + tylny nawiew, 4 el szyby, el + ogrze lusterka, sterowanie pilotem + szyby, skórzana kierownica + światła przeciwmgielne, radio + CD, alarm, koła 16\" + szerokie opony, 4 poduszki, efektowne wnętrze, lakier metalik, wymianę żarówek bez wizyty w serwisie,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
7,8
l/100km
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d