Karoseria
: Kupiony dla urody. Cieszy oko, i linia, i wnętrze.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Po 1.4 90KM spodziewałem się... mniej, miłe zaskoczenie.
5,0
Skrzynia biegów
3-ka do wyprzedzania, 6-tka żeby nie chlał, praca lewarka bez zastrzeżeń, przyjemnie, lekko i gładko.
4,0
Układ jezdny
Nie jest źle, ale Corolla z poprzedniej generacji, którą nadal sporadycznie jeżdżę lepiej wybiera nierówności (nowej nie znam), z kolei np. Focus \"zamiata\" pod względem prowadzenia się. Ale za tą cenę bardzo OK.
Mankamenty: schowek od strony pasażera trudno dostępny dla kierowcy (jest to cena za ładne wyprofilowanie deski), b. kiepskie podstawki pod napoje, absolutnie bezużyteczne w czasie jazdy, wystarczyłoby je uczynić minimalnie (2-3cm) głębszymi i byłoby super. Szkoda było plastiku? Idiotyzm kompletny. W Corolli, z którą instynktownie porównuję - dużo lepiej, do tego sensowny podłokietnik ze schowkiem, do którego idealnie mieszczą się np. płyty CD. Tu jedynie kieszeń w drzwiach wchodzi w rachubę (schowek pasażera jest bezużyteczny w podróży). Mała rzecz - a wkurza.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, bez rewelacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dorośli, zwłaszcza wysocy, z tyłu mogą mieć problem. Przód - bdb.
4,0
Wyciszenie
Daje radę.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno ocenić po kilku tygodniach i ok. 1000km.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trudno ocenić po kilku tygodniach i ok. 1000km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
[l/100km]