Szukaj

Oceny Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW 2006-2012

Podsumowanie 113 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,26
średnia ocena z 113 ocen
4% lepiej od średniej w segmencie
88%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW 2006-2012

4,1
~Dawid7
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Zawsze chciałem kupić taki samochód ze względu na atrakcyjną stylistykę nadwozia, bezawaryjność, ładne wnętrze, konsola środkowa, deska rozdzielcza, nic nie trzeszczy podczas jazdy. Można porównać wnętrze Bravo do Focusa II, Niemiec wypada bardzo blado, brzydko i tanio. Przyjemnie, komfortowo się jeździ Fiacikiem. Słabo że w samochodzie krajowym 2010r. z przebiegiem 160000 tys.km trzeba było, już wymienić progi, najgorszy był od strony...
4,7
~Adrian
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Ogólnie co można napisać o tym autku, w przypadku 90kucykowego silnika troszkę mało mocy a spalanie w granicach 7l/100 przy pojemności 1,4 do za dużo, mimo wszystko, bezawaryjność, zawieszenie pół miękkie dobrze trzyma się w zakrętach doskonale komfort jazdy oraz wyciszenie, komfort jest b, dobry wyciszenie przydało by się by był delikatnie lepiej wytłumiony, cóż dodać i ująć napewno godne polecenia autko a i blue&me daje rade jeśli byście...
4,6
~donstef
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Bravo to kolejne moje auto, po Stilo SW 1,6. Stilo elektrycznie się wysypało za drogi gips by naprawiać. Teraz kolej na Bravo. Zrobiłem nim 10 tyś km. Kupiłem z przebiegiem 130 tyś, Ceny części bajka, np. rozrząd z pompą i robotą mieści się w 500 zł max. Co do Jazdy, fotele wygodne, deska kokpitu przyjemna, ale brudzi się niemiłosiernie ten czarny plastik na podszybiu. Duży bagażnik jak na klasę samochodu. Kosiarka spalinowa do trawy wchodzi...
3,6
~GrzegorzT.
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Samochód prosty pod względem konstrukcji i jednocześnie wytrzymały, Dobrze zabezpieczony przed korozją, Ładna sylwetka przypadła mi do gustu. Użytkuję go od roku i przejechałem 20 tyś km. Jak do tej pory nie maiłem żadnej awarii. Za największe zalety tego samochodu uważam ładną sylwetkę, prostotę konstrukcji, solidne zabezpieczenie karoserii, tani w serwisowaniu, silnik idealny do LPG, skrzynia 6 biegowa, przyzwoite nagłośnienie audio. Za...
3,5
~automaniak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Wydaje mi się że, najlepiej opinię o swoim aucie wystawia się kiedy już ma się inne auto, ponieważ mając je w danym momencie zawsze troszke obecne auto "ubarwia"sie i nie jest to miarodajna opinia. Fiata Bravo posiadałem 2 lata i zrobiłem nim 50tys.km i moge sie obiektywnie o nim wypowiedzieć ponieważ go już sprzedałem. Auto kupiłem pewne od przyjaciela który był pierwszym właścicielem i kupił w salonie. Bravo jak na swoją klase auta...
4,5
~Amadeuszx
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Gdy kupowałem Bravo miałem do wyboru w tej samej cenie nową fiestę (strasznie ciasno w środku), wyprzedaż rocznika astry III (goła, nudna w środku i na zewnątrz) i Bravo z wyprzedaży sprzed dwóch lat - dzięki bogatemu wyposażeniu, świetnemu wyglądowi i przestrzeni wygrało Bravo. Przy pomocy podpowiedzi fanów modelu z fiatbravoklub.pl udało mi się doposażyć w tempomat (stosunkowo proste jest dodanie elektrycznych szyb z tyłu, doświetlania...
4,8
~bravokierowca
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Całokształt oceniam bardzo pozytywnie, jak na auto za cenę poniżej 50tys zł mogę polecić każdemu. Samochód wygrywa bogatym wyposażeniem w porównaniu ze skodą rapid, VW polo, golfem itp. Ma pojemny bagażnik, który wystarczy na wakacje dla młodej rodziny. Wygląd auta nieprzemijający, nie jest wstyd wysiąść - fajne wykończenia, alufelgi, soczewkowe reflektory, swiatla p/mgłowe. Prowadzi się go doskonale, sama jazda sprawia przyjemność, jakość...
4,2
~peterz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Jeśli Fiat Bravo II to tylko w kolorze maranello + pakiet sport czyli tak jak wygląda na folderze. Paleta pozostałych kolorów nie wzbudza już takich emocji. W topowym kolorze i wyposażeniu auto jest przecudowne i pomimo upływu 4 lat nadal jest atrakcyjnym i wyrózniającym sie z tłumu samochodem. Dla normalnych , miejskich użytkowników auto jest w miare tanie w użytkowaniu . Pierwszy przegląd 30 tys. robiłem dopiero po dwóch latach (cena: moje...
4,9
~Artur
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
jak na 90 konny silnik auto bardzo dobrze sobie radzi, nie trzeba machać co chwile wajchą od biegów dosyć dobrze ciągnie od 2000 tyś do 5000 obr/min a 6 bieg - bajka. Prosta konstrukcja silnika sprawia że przeglądy są dość tanie i nie trzeba robić ich często bo co 30000 km. Koszt przeglądu wyniósł mnie 580zł razem z olejem i filtrami co zasługuje na dość wysoką notę dodatkowo wymieniłem świece koszt 230 zł. Autem poruszam się tylko w...
3,1
~wadis
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Jak na nowe auto to byłem bardzo zaskoczony oczywiscie NIEGATYWNIE , niegatywnie dla tego ze jak sama obsluga klienta w autoryzowanym serwisie Fiata mam tu na mysli Salon,przyznala z usmiechem na ustach ze DEMONEM predkosci to on nie jest. I zeczywiscie wciskalem do opory pedal gazu i poza halasem nic kompletnie nic,jakies dziwne stuki pod maska uslyszalem i tyle..Lewarek luzny pierwsze skojarzenie Fiat 126 p w dobrym stanie :-)Troszke mnie...
Fiat Bravo II Hatchback 5d