Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo I

Jarek, 14 lat temu
Silnik 1.9 JTD 105KM 77kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Fiat Bravo I 1.9 JTD 105KM 77kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
3,92
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : ogromny pozytyw
4,0
Całokształt
1.9 JTD bardzo dobry silnik, przy tak małym i lekkim samochodzie 105 KM w zupełności wystarcza na małe fajerwerki, oszczędny w spalaniu, ciągle dobrze wygląda, do dłuższego podrózowania w pojedynkę lub dla 2 osób, blacharka na plus
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik kapitalny, elastyczny, przyspieszenie bardzo dobre, turbo daje rade, zero kopcenia, nawet nie bardzo głosny jak na diesla
4,0
Skrzynia biegów
nie dam 5 bo czasem haczy 1 i wsteczny, ale to drobnostka, moze to wina sprzegła, biegi łatwo i precyzyjnie wchodza, przy tym przełozenia sa krótkie, tak na marginesie trzeba sprawdzić poziom oleju w skrzyni bo jak kupiłem to było maławo nie wiem czemu
4,0
Układ jezdny
kieruje i trzyma sie drogi dobrze albo nawet bardzo dobrze ;) troche mały skret, niestety różnorakie koncówki trzeba kontrolować bo lubią sie na naszych poligonach drogowych wybijac ( łączniki stabilizatorów, gumy stabilizatorów itp)
Komfort
5,0
Widoczność
no nie ma sie do czego przyczepic, w koncu cały samochód ze szkła to jeszcze jak na razie przyszłość
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką i w dobrymn miejscu, intuicyjnie, dobrze widoczne zegary, brakuje mi tylko w czasowym ustawieniu wycieraczek zmiany tępa jest tylko jedno tepo
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
lubi parować przy dużej wilgotności powiertrza ale wtedy na chwile klima i obieg zamkniety i po sprawie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie narzekam, jak na taki mały samochód całkiem dobrze, z tyłu dwie osoby w niedługą podróż mogą sie wybrać, z przody całkiem komfortowo i kierowca i pasażer
3,0
Wyciszenie
Diesel to jednak trochę słychać a jak sie zacznie tłuc zawieszenie to sie niesie echem po kabinie ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa około 5, troche miasta troche trasy ( 12 km od zamieszkania do pracy w mieście ) około 6 litrów, po mieście pod 8, czesci fiatowskie tanie i duzo zamienników, jtd ma jednak te części droższe niz inne wersja silnikowe o kilkanaście do kilkudziesieciu procent
4,0
Stosunek jakość/cena
silnik, blacharka, spalanie, prowadzenie, wygląd - to na plus, na minus - drobne denerwujące usterki (problemy z elektryką, przetarcia siedzeń itp.) i poważniejsze EGR, przeniesienie napedu, wycieki z układu wspomagania, delikatne zawieszenie, ogólnie gdyby samochody składały sie tylko z budy i silnika to ten model był by ideałem ale oprócz tych elementów są inne układy i tu juz nie jst tak różowo, ogólnie nie zapłaciłem dużo wiec był wart swojej ceny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
skrzypiące siedzenie kierowcy, zaniki liter na wyswietlaczu kilometrów, przepalające sie zarówki w światłach mijania, wycierające sie siedzenie kierowcy - boczek ( jakis kiepski materiał )
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zatarta rolka od wspomagania (ta na pasku klinowym), problemy z EGR ( zapalająca sie kontrolka \"marchewa\" ), sprzegło do wymiany ( mam nadzieje ze tylko sprzęgło a nie dwumas :( ), ucieka płyn wspomagania ( nie zdiagnozowałem jeszcze w którym miejscu ), na usprawiedliwienie zapisuje wiek

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Bravo I