Układ hamulcowy
: mówili mi że fiat nie staje ... a jescze nigdy mi miejsca nie zabrakło.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: nadkola lubią rdze ale przy odpowiedziej eksploatacji można jej uniknąć
Układ elektryczny
: ogólnie czasem nie potrzebnie daje o sobei znać.
4,0
Całokształt
Bardzo lubię to auto. To moje Bravo i krzywdy nie dam mu zrobić ani złego słowa powiedzieć zadbane odwdzięczy się i zawiezie nawet na koniec świata.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik nie jest najmocniejszy ale braku elastyczności nie można mu zarzucić
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów nie zachwyca ale nie myślę że to cecha mojego egzemplarza a nie modelu.
4,0
Układ jezdny
Nie mam możliwości dokładnego porównania z innymi samochodami ale moje Bravo prowadzi się bardzo pewnie i dobrze czuje drogę na kierownicy nigdy mnie nie zawiodło.
Komfort
5,0
Widoczność
Ja widzę z niego wszystko, myślę że to kwestia odpowiedniej pozycji oraz odpowiedniego korzystania z lusterek ale mimo to tylna szyba zachęca do obserwacji drogi za nami a przednie słupki mogły by być ciut węższe co nie zmienia faktu że jeszcze nic większego od kota mi się za nimi nie schowało
5,0
Ergonomia
wszystkie przełączniki i wskaźniki znajdziemy w tym samochodzie intuicyjnie, jest to moim zdaniem duży plus tego auta można by z niego czerpać do wielu podobnych aut tej klasy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie za zimno w lecie za ciepło no nie ma co ukrywać nawiew nie jest mocną stroną tego samochodu ale zadbany wystarczy mało wymagającemu użytkownikowi. Ja na przykład przy silniejszej klimie złe się czuje natomiast ta mi wystarcza i odpowiada.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto tej klasy i o takiej zabudowie ergonomie oceniam na doskonałą .. świetna pozycja za kółkiem dużo miejsc szczególnie z przodu ale również z tyłu jest spora i głęboka kanapa ... nie jest tam oczywiście na tyle miejsca żeby 3 spore osoby były zachwycone podczas dłuższej podroży ale w końcu to 3 drzwiowy hatchback a nie limuzyna
3,0
Wyciszenie
Jak na tamte lata tj. 1999 to silnik ma dość zaawansowaną konstrukcie i jego kultura pracy jest niezła. W porównaniu do tego co w tedy wypuszczał volkswagen w golfach to tego w ogóle nie słychać natomiast przy dzisiejszych standardach niestety jest mimo wszystko za głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Minimalne spalanie na trasie które udało mi się odciągnąć mówi samo za siebie 4,6 l/100 km. Co do cen przeglądów to wygląda to dość przystępnie jedynie w niektórych przypadkach problem z dostaniem zamienników ale po co się za nie zabierać skoro oryginalne części nie są wcale drogie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Co tu dużo mówić. Ja zainwestowałem właśnie w ten samochód, bo w tej cenie godnego rywala nie znalazłem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
małe usterki lobią to auto ale nie są specjalnie uciążliwe ... na przykład ciężko działające klamki problemy ze spryskiwaczem itp
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w zasadzie żadne auto nie jest niezawodne zawsze mnie dowiózł do celu. A takie wymiany jak sprzęgło koło zamachowe czy zawieszenie po 200 tys uważam za jak najbardziej normalne ... nic nie jest wieczne.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 105KM 77kW
[l/100km]