Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo I

Paweł P. veroni@wp.pl, 17 lat temu
Silnik 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 149 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik silnik i jeszcze raz silnik. Chwała konstruktorom fiata ze cos takiego stworzyli :))
4,0
Całokształt
2.0 20V V5 HGT to SUPER AUTKO dla ´´rozsądnego´´ czlowieka. HaGieTka przyspiesza jak szalona, stad polecam tylko tym "madrzejszym" kierowcom :)) Latwo stracic kontrole nad pojazdem przy predkosciach powyzej 220km/h, a musze przyznac, że takie osiągi nie sa dla niego problemem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacyjnie przyspiesza!!! Kokurencja zostaje w tyle... Nawet po zalozeniu instalacji gazowej (sekwencyjnej oczywiscie - koszt ok. 3,5 tys zl) nie ma odczuwalnego spadku mocy :)) Bravuś dopiero po 4000obr. zaczyna pokazywac prawdziwa dusze... 147KM robi swoje :)) a ten pomruk silnika... poezja :)) az szkoda sluchac radia...
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia precyzyjna, biegi wchodza plynnie. Male zastrzezenie do ´´wstecznego´´, ale to ponoc norma w tych modelach fiata.
5,0
Układ jezdny
Mam seryjne zawieszenie z HGT... Trzyma sie drogi jak bolid F1 Kubicy ;)) opony 205/45 R15 zapewniaja dobre trzymanie w zakretach... Nie jest przy tym sztywny na wybojach, jakby sie niektorym wydawalo.
Komfort
5,0
Widoczność
Z przodu i z tylu widocznosc wystarczajaca. Nie mam zastrzezen.
5,0
Ergonomia
Z uwagi na to, iz jest to autko sportowe - ma dobre trzymanie boczne w fotelach. Przelaczniki od klimy, radia, swiatel itp. w zasiegu reki, wiec ergonomia OK.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj mam male zastrzezenie co do parujacych szyb w trakcie deszczu - wilgoci. Radze sobie z tym problemem jak niegdys kierowcy maluchow tzn. ircha lub jakas szmateczka... Jesli chodzi o nagrzewanie kabiny - bardzo skuteczne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszedzie miejsca jest wystarczajaco. Nawet przy maksymalnie cofnietych fotelach przednich pasazerowie z tylu nie moga narzekac na brak miejsca.
4,0
Wyciszenie
Hmm co tu pisac... przy predkosci okolo 200 km/h slyszalny jest lekki szum opon ;)) a tak powaznie to do 4000obr. cisza... powyzej tej granicy robi sie glosno ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupujac autko spodziewalem sie spalania rzedu 13-14 litrow gazu - podczas gdy autko bierze 11l/100km... przy czym nadmieniam, ze nie jezdze zbyt ekonomicznie, z reszta nie po to sie kupuje takie autko zeby jezdzic spokojnie ;))
5,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem warto bylo wydac ciezko zarobione pieniazki na to cudo. Jesli ktos w miare zarabia i bedzie go stać na naprawy (dosc kosztowne) to szczerze polecam. Drogi w utrzymaniu (nie czesci drogie, ale robocizna), ale za to frajda z jazdy niesamowita!!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi... hmmm troche trzeszczą na wybojach plastiki (szczegolnie plastiki w drzwiach), ale coż mozna wymagac od 10-letniego autka ;))
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt krotko mam to autko zeby cos napisac. Jako ciekawostke napisze, ze wymiana rozrządu z czesciami w ASO Zielona Gora kosztuje 1400zl :)) Jak ktos nie ma zaprzyjaznionego mechanika z podnosnikiem do silnikow to niech nie kupuje tego autka - gdyz praktycznie kazda wieksza wymiana czesci w silniku wymaga uprzedniego wymontowania :)) miejsca na reke mechanika po otwarciu maski nie ma :))

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HGT 20V 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo I