Zawieszenie
: Świetnie się prowadzi nie spodziewałem się tgo po fiacie
4,0
Całokształt
Ogólnie autko przeznaczone jest dla młodych osób, jedynym minusem jest zużycie paliwa jednak osiągi rekompensują wydatki przy dystrybutorze. W tej kategori daje 4+
Wrażenia
5,0
Silnik
Przy tej masie 115 km + strunienica i stozek sprawują się doskonale nie ma mowy o niedoborze mocy dzięki krótkim przełżenią skryni biegów silnik ciągnie już od 1500 obr. a powyżej 4500 dostaje dodatkowego kopa, bez problemu zamyla licznik
4,0
Skrzynia biegów
Jak na fiata biegi wchodzą gladko, przy przbiegu 20500km nie ma żadnych problemów typowych dla fiatów czyli np. przy redukcji z 3 na 2 przy dosc dużych obrotach, normalką i to nie tylko we fiaci jest zgrzytanie przy wrzucaniu bigu wstcznego na szczeście zdarza się to żadko
5,0
Układ jezdny
Zawisznie jest tward i sprężyste, przy szybko pokonywanych zakrętach nie ma mowy o przechylaniu się auta do tej pory myslalem ze ford focus którym zrobilem pare ladnych kilometrów prowadzi się świetnie jednak bravo gt za sprawą bezpośredniego układu kirowniczego ( 1,5 obrotu kierownicy ) jest jeszcze bardziej precyzyjny. Niestety komfort podrożowania popolskich drogach jest bardzo niski, fordzik bije tu bravo na głowę.
Komfort
5,0
Widoczność
Auto jest małe, widoczność w każdym kierunku wzorowa.
4,0
Ergonomia
Przzyciski rozmieszczone intuicyjnie jak w większości aut, pozycja za kierownicą poprawna, dzięki regulacji wysokości fotela nawet wysocy kierowcy będą się dobrze czuli za kierownicą.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Piodstawą dobrego ogrzewania jest sprawny termostat co jak wiadomo jest bolączka fiatów i alf romeo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Biorąc pod uwagę wielkość auta przestrzeń zarówno z przodu jak i z tyłu oceniam na 5. Dodam tylko żę 5-cio drzwiowy ford focus zapewnia mniej mikejsca na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dla mnie, czyli młodego kierowcy spprtowy pomruk silnika identyczny z odłosami wydobywającymi się spod maski alfy romeo 156 1.8 jest cudowny przypuszczam jednak, że dla dla niektórych wygłuszenie auta będzie zdcydowanie za słabe. żawiesznie prz]acuje takżę dosyć głośno.
4,0
Stosunek jakość/cena
Uważam że auto zdecydowanie warte jest swojej ceny i kupując zadbany egzemplarz powinniśmy czrpać z niego wiele frajdy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciężkomi mi ocenić poniważ auto posiadam dopiero niecały rok ale jak do tej pory mnie nie zawiodło więc nie mam podstaw aby twierdzić że awaryjność tego modelu jest większa niż w autach zachodnich, np. w oplu astrze I
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej..
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 GT 113KM 83kW
[l/100km]