Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo I

Robert..., 17 lat temu
Silnik 1.8 GT 113KM 83kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 93 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Bravo I 1.8 GT 113KM 83kW 1995-2001 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Jest ladny, wprowadzony do produkci 1995 roku i do dnia dzisiejszego wyglada nowoczesnie na tle innych aut, nie tylko na zewnatrz, ale wnetrze tez jest ladne, to maja do siebie wloskie auta, no i cena oczywiscie, tanie dobrze wyposazone auto.
4,0
Całokształt
Wbrew obiegowej opinii o fiatach, ja tez jestem zaskoczony, ze nic sie nie dzieje (odpukac). Oby tak dalej, jak o wszystko i wszystkie auta trzeba dbac, to moj 2 fiat w historii, poprzednia byla Tepra, w niej bylo troszke problemow z elektryka, tu czegos takiego nie ma.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik, jezdze glownie na gazie ale nie LPG lecz CNG, na gazie mocy brakuje, elastycznosc tez nie jest super, na benzynce jest zupelnie inaczej, az chce sie poszalec, silnik ciagnie dobrze od niskich obrotow nie nie ma potrzeby wkrecania go bardzo wysoko, od 4500 obrotoe nie czuc znacznych przyspieszen.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia, haczy, biegi wchodza, ale sporo do zyczenia...
3,0
Układ jezdny
zawieszenie troszke halasliwe jak na moj gust no i myszkuje, zwlaszcza gdy jest kilka powtarzajacych sie nierownosci, czuc jak ucieka, na zakretach jest wystarcajaco sztywne i trzyma dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
widocznosc jest super, wszystko dobrze widac nawet przez mala szybe z tylu, czuje sie pewnie...
5,0
Ergonomia
jest Ok, przydaloby sie kilka uchwytow na napoje. Wneki w drzwiach duze, schowek z przodu tez, wskazniki ladne okragle dobrze widoczne, dostep do radia intuicyjny, nie trzeba odrywac wzroku od jezdni, dostep do pokretel wentylacju tez OK,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie, super, szybko grzeje i z latwoscia osusza szybe przednia jak i boczne. Jest super, automatyczna wentylacja, tez nie przegrzewa ani nie wychladza za bardzo, mysle ze dobrze trzyma sie temperatury ustawionej przez kierowce, a wiatrak nawet na 3 poziomie ( z 4) nie jest halasliwy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdże sam, czasem z pasażerem obok, ale jak trzeba kogos przewiezc na tylnych siedzeniach to nie jest tak zle, miejsca pod dostatkiem.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest OK, po 130 robi sie glosniej i wyraznie slychac szum wiatru, halasy od silnika nie sa tak uciazliwe nawet do predkosci maksymalnej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jest super, na trasie pali bardzo mal, (jezdze w granicach 120) miasto jak wiadomo pochlania wiecej paliwa, ale nie jest z tym bardzo zle.
5,0
Stosunek jakość/cena
Uwazam ze ceny tych fiatow sa super w stosunku do jakosci, dobrze wykonane, nic nie trzeszczy i nie skrzypi, wnetrze ladne materialy nie sa tragiczne, rozne odcienie a za zadbane auto z ostatnich lat produkcji zaplacimy nie za duzo w granicach 11 tys PLN kompletnie wyposazone moze jedynie bez skory, ale posiada 4x pduszki, ABS, klime automatyczna, elektryke, czego wiecej trzeba, niemieckie auta nie sa tak dobrze wyposazone (mowie o golfie i astrze) Jak do tej pory jestem bardzo zadowolony, jedynie do zawieszenia mam zastrzezenia :))
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory wymienilem tylko czesci ktore sie wymienia we wszystkich autach, czyli, oleje, paski, klocki hamulcowe, napelnienie klimatyzacji. Nie mialem awarii ktora nie pozwolilaby mi na dalsza podroz.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 GT 113KM 83kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo I 1.8 GT 113KM 83kW
Średni koszt przejechania 100 km
83,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo I