Zawieszenie
: wahacze-uwaga na kiepskie zamienniki
Układ hamulcowy
: to samo...lepiej wydać 100zł więcej
Układ elektryczny
: przy tym wieku i naszych zimach nie wytrzymują kostki elektryczne
5,0
Całokształt
no za tą kasę dostajecie prawdziwy taczkowóz ..GT..które kocha zakręty,silnik kompletnie bazawaryjny...
Wrażenia
5,0
Silnik
no silnik zabija...w konkurencji w tych latach tylko może honda nowocześniejszą techniką się chwalić mogła
4,0
Skrzynia biegów
już od przebiegu 140000 haczyła 2 , jest tak i obecnie , nic nie robione przy skrzyni...
5,0
Układ jezdny
wersja GT..twardo,chamsko, ale łuki to lubi pokonywać ....
Komfort
3,0
Widoczność
szerokie słupki , mała tylna szyba
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką..radio firmowe ze zmieniarką nie dało rady
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima jak najbardziej ok , parujące szyby na minus
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 185cm wzrostu...do Włoch tym autem jeżdże bez zmęczenia
3,0
Wyciszenie
kto co lubi..ja kocham ten dźwięk , lubiącym komfort się nie spodoba...dlatego 3
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no tu zaskoczka...minimalne zużycie pb to 6,1 litra na autostradzie w Austrii , srednie przy normalnej jeździe 7,5-8 litrów...natomiast jazda do jakiej stworzony jest ten motor to 12 litrów...
5,0
Stosunek jakość/cena
no kupcie coś z tą mocą , wyposażeniem , ..byle uczciwie za te pieniądze..fiat = szybka utrata wartości
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zawieszenie nie wytrzymuje Polskich dróg..jak również hamulce..rada?? dobre zamienniki , wahacze i tarcze TRW..klocki Valeo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mnie nigdy auto nie zawiodło ...3200 km za strzałem bez żadnych problemów..mimo przebiegu non top jest ostro uzytkowane
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 GT 113KM 83kW
[l/100km]