mocny, z ladnym brzmieniem (tylko włoskie sprzety brzmia, nawet kiedy sa tylko 4 cylindry)
3,0
Skrzynia biegów
zdarzalo sie, ze na dluzszej trasie mialem problem z czorka
5,0
Układ jezdny
idealny jak na moj gust kompromis pomiedzy komfortem i sportem. wieksze predkosci sa nieodczuwalne-ani nie buja jak miekkich "francuzach", anie nie trzesie jak bardziej sportowych autach. Silnik super-duzo z pozoru mocniejszych samochodow zostaje z tylu.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka i zaprojektowane z finezja
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
przy wyzszych predkosciach na trasie mogloby byc ciszej przez to, ze piatka jest zestopniowana za blisko czworki, co ma te zalete, ze na trasie nie trzeba zmieniac biegow, ale wada jest taka, ze przy 140km/h jest juz dosc glosno i zaczyna sporo palic
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa mogloby byc mniejsze, ale samochod sie odwdziecza osiagami
5,0
Stosunek jakość/cena
tyle miejsca z tylu nie ma w zadnym innym kompakcie. auto ma fantastyczne zawieszenie i wybacza bardzo duzo bledow kierowcy. w klasie 1.6 zadna firma dlugo nie mogla dorownac swoimi silnikami z wyjatkiem alfy (1.6 T.S.-120KM)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 103KM 76kW
[l/100km]