Co do silnika brak zatrzezen, elegancka praca i przyspieszenie.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jak w Fiacie, czasami dwojka i wsteczny ciezko wchodza, ale ta marka juz tak ma, trzeba sie z tym pogodzic.
4,0
Układ jezdny
Po zastosowaniu sportowych sprezyn i amorkow oraz szerszych i wiekszych kapci 195x50 R15 trzyma sie drogi jak przyklejony, ale za to co okolo 10000km ulegaja zniszczeniu tuleje metalowo gumowe, czyli glownie wahacze do regeneracji.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznosc ok, tylko slupki dosc szerokie.
5,0
Ergonomia
Doskonale
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak tzreba to cieplutko, a jak za goraco to klima i tez jest swietnie, nawt same nadmuchy zimnego powietrza daja rady w lato.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest bardzo duzo!! I tak powinno byc!!
5,0
Wyciszenie
wyciszenie ok, powyzej 3,5 tys obrotow dopiero slychac silnik, ale tak ma byc!! W koncu powyzej 3,5 tys zaczyna sie moment obrotowy :D
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spala troszke duzo, ok
5,0
Stosunek jakość/cena
za ta cene autko jest swietne, zawsze trzeba sie liczyc z jakimis usterkami a Bravo posiada ich malo, trzeba po prostu dbac o auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oczywiscie klamki i uklad wydechowy, pozatym jka sie dba to prawie nic nie wychodzi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, nigdy nie stanalem i nie musialem wzywac pomocy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 103KM 76kW
[l/100km]