Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo I

Bravo, 16 lat temu
Silnik 1.6 16V 103KM 76kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 110 tys. km
Fiat Bravo I 1.6 16V 103KM 76kW 1996-2001 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Fiat mimo uprzedzeń niezwykle pozytywnie mnie zaskoczył, tym bardziej, że przywykłam do aut większych z napendem na tył. Ocynk- chyba jeden z lepszych (znajomy miał 12-latka, śladu lat nie było widać!), rewelacja. Do tego wszystkiego dochodzi zrywny silniczek, w dodatku o małym apetycie a pierdołami typu plastiki, termostat nie ma sobie co głowy zawracać. Autko jest super!
Wrażenia
5,0
Silnik
Po BMW 2,0 V8 miłe zaskoczenie, że Fiacisko aż tak wyrywa się do przodu, a wlać mu jeszcze lepszego paliwka- sama przyjemność z jazdy :-)
5,0
Skrzynia biegów
Mi też wsteczny czasami zgrzytnie, ale to nic wielkiego.
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się w zakrętach. Prawdę mówiąc spodziewałam się większych niedogodności w pokonywaniu wybojów a tu się okazuje, że nie jest źle.
Komfort
3,0
Widoczność
Stosunkowo szerokie tylne słupki utrudniają widoczność :-(
5,0
Ergonomia
Wszystko poukładane, na swoim miejscu i pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima bardzo wydajna, ogrzewanie (po wymianie termostatu) również znakomicie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżeli jadą tylko osoby dorosłe, to albo przód siedzi wygodnie- albo tył, ale przy tych gabarytach auta naprawdę nie jest źle, tym bardziej, że bagażnik nie jest taki znowu najmniejszy.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140km/h troszkę bardziej niż przeciętnie słychać silnik i szum powietrza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa 70% (przy prędkości 140-160km/h) + miasto 30%, oczywiście z klima spalił zwykłej 95 6,6l. Także rewelacja! Ceny części takie sobie, da się przeżyć: Dosyć drogi termostat (stówkę z okładem) i nagrzewnica (500zł), tym bardziej, że auto małoawaryjne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mimo iż gdybym mojego teraz sprzedała, to jeszcze bym na nim troszkę zarobiła (tanio kupiłam- do wyprawek lakierniczych i zapuszczone w środku) to nie sprzedam go, bo co mi sprawi taką frajdę z jazdy przy tych kosztach eksploatacji? A auta idzi dostać w naprawdę dobrej ceni.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jest źle. Na początku użytkowania nie dogrzewał, więc termostat a chwilę później nagrzewnica zaczęła ciec i to wszystko po roku użytkowania (20000km). Niestety plastiki na zewnątrz jakościowo pozostawiają dużo do życzenia. Ocynk- rewelacja! Dla internauty, który pisał, że mu tylne szyby pracują (trzeszczą): u mnie to wbrew pozorom nie szyby trzeszczały, starczy rozłożyć siedzenia i taką grubą gumową taśmą okleić tą część, gdzie zahaczają się te zapięcia od siedzeń
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnej nagłej poważnej usterki.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Fiat Bravo I

Liczba wpisów: 34

Fiat Bravo I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Fiat Bravo I