Ogólnie bravo to fajne autko ale ten silnik odbiera dużo frajdy z jazdy. Mnie najbardziej cieszy jego wygląd , na alumkach wygląda na dużo młodsze auto niż 10-letnie.
Wrażenia
2,0
Silnik
Najsłąbszy element tego auta. Słaba dynamika i duże spalanie to jego wady . Aby troche szybciej pojeździć trzeba obroty utrzymywać większe od 4 tyś
3,0
Skrzynia biegów
tak sobie, przy ostrej jeździe dwójka wskakuje z wyraźnym zgrzytem. troche za długie drogi przełanczania.
4,0
Układ jezdny
bardzo dobry o ile jest utrzymany w dobrym stanie. dobry kompromis pomiędzy komfortem jazdy a sztywnością zawieszenia.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobra. Do tyłu też ok tylko kształt karoseri sprawia że w raczej małych lusterkach wstecznych raczej mic nie widać poniżej lini okien
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Kierownica, przełączniki i predały chodzą lekko. w sumie ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja na przeciętnym poziomi jednak na ogrzewanie trzeba troche ponarzekać , zwłaszcza w mroźne dni w aucie tudno szybko uzyskać wyższą temperature.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zarówno kierowca jak i pasażerowie maja zapewnioną dużą przestrzeń. Trudną znaleść kompakt o większej przestronności.
4,0
Wyciszenie
We wnętrzu jest naprawde cichutko. dopiero powyżej 130 km/h zaczyna się robić głośno za sprawą silnika który wyrażnie przekracza wtedy 4tys obrotów
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak kupiłem ten samochód to myślałem że ma zepsuty wskażnik paliwa. Zima + moja ciężka noga = 14l/100km. tragedia. Teraz raczej spokojna jazda w mieście to niecałe 9l na trasie da się zejść do 7l. jakiekolwiek szaleństwa podnoszą spalanie o 3-4 litry.
3,0
Stosunek jakość/cena
za mojego bravo dałem raczej mało i nieczekuje cudów. Może być
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak to Fiat np odpadająca rączka do przesówania fotela, przepalone żarówki itp
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ciągu roku nawalił przełacznik zespolony przy kierownicy(90 zl naprawa) i pęknął jeden przerdzewiały przewód hamulcowy przez co o mało a nie zaparkowałem na drzewie. (wymiana wszystkich przewodów - niecałe dwie stówki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 80KM 59kW
[l/100km]