Bardzo elastyczny silnik. Osiagi ok , około 13,5s do 100. Mógłby palić troche mniej. Tanie części zamienne.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna zmiana biegów. Wszystko ok.
4,0
Układ jezdny
Dość hałaśliwe zawieszenie. Przy tym przebiegu poza tylny,i amortyzatorami nic nie wymieniane. Wahacze jeszcze ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu. Może trochę za szerokie przednie słupki- w mieście trzeba się czasem odrobinę wychylić.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca. Jak w autach klasę wyżej.
4,0
Wyciszenie
Normalnie, wręcz cicho.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podane w tabeli dotyczy benzyny. Mam LPG, w trasie min 8,0, średnio 9-10, miasto 10-11.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cene nic lepszego nie znajde. Jest wart 9-10 tys. Mo jest bezwypadkowy ze 100tys najechane. Mam nadzieje ze pojeżdże jeszcze z 5 lat. Bardzo lubie to auto. Trudno jeżdzić czyms rownie tanim i tak wygobnym i zarazem ładnym. Wygląda na droższe, młodsze i nowocześniejsze auto, a to juz 10 lat. Polecam z pewnego żródła.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
100 tys przebiegu oryginalny od nowości. W tym czasie: amory z tyłu, pompa wody, tłumik, akumulator, termostat. Poza tym klocki,teraz tarcze hamulcowe, przwody WN, czyli norma.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie zawiódł.Maja dość kiepska opinie,ale mój jest przykładem, że jak kto dba tak ma.Jestem zadowolony. Olej zawsze pełen syntetyk co 10-15tys.Nic złego sie nie dzieje, słynny w tych silnikach wałek rozrządu przy regularnym serwisie i dobrych olejach się nie psuje. Tu uwaga! Nie lać oleju selenia! Wiem o tych autach wiele-ten olej jest czesto żródłem kłopotów a o dziwo zaleca go fiat.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 80KM 59kW
[l/100km]