Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo I

Spidi, 19 lat temu
Silnik 1.4 80KM 59kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 122 tys. km
Fiat Bravo I 1.4 80KM 59kW 1995-2001 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto ogolnie ładne , przyciągające uwage na drodze, dobrze sie prowadzi, wygodne, czeci tanie i naprawa(praktycznie we własnym zakresie lub do kumpla jade) za te pieniadze nie kupiłbym innego. Śłiczna linia nadwozia jedna z najładniejszych w tej klasie choć ma już ponad 10 lat....
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik oceniam dobrze, elastyczny bardzo, dobrze sie zbiera jak na swoja mase i moc , oprócz elektroniki -- która czesto szwankuje-- a to kontrolka air bag, a to fiat code , a to komptuter , a to cewka , i najdziwniejsz e zepsuje sie i naprawia samo :)
5,0
Skrzynia biegów
bardzo dobra , 120 tys. i nic sie nie dzieje złego -- biegi wchodza nadaj gładko i precyzyjnie nie mam zastrzerzeń
4,0
Układ jezdny
Dopiero teraz wymieniłem amorki bo po 85 tys nic z nich nie zostało, tak ze auto jak nowe , gałki jeszcze całe...ogolnie to nie na polskie drogi. dobrze w zakrety wchodzi do 100km/h pozniej juz znacznie gorzej..
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra , troche słupki ograniczają widoczność, lusterka tesz maja martwe punkty, do tyłu troche tez kiepska ---- ale ludzie prawie wszystkie samochody maja te wady wiec nie dajmy sie zwariowac
5,0
Ergonomia
Wszystko pod kontrolą , dobre rozstawienie przełączników. Nie nadwyrężysz ręki...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na początku troche długo sie rozgrzewwa , ale póżniej jak najbardziej przyjemnie --trzeba z 3 km przejechac aby było miło i cieplutko,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy znakomita , z tyłu troche gorzej ...ale tez nie jest żle
4,0
Wyciszenie
do 3500/ obr milo i cicho , pozniej coraz głosniej przy 6200/obr bez głosnej muzzy i porzadnych głosników i subwoofera nie da sie prowadzić
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo główny kłopot ... jazda mieszana ekonomicznie to zmieszczam sie w 7-8 l , jak cos bardziej dynamicznie to dochodzi do 10-11l . W trasie na autostradach zachodniej Europy przy nie przekraczaniu 4000obr czyli jakie 130km/h spalnie wyszło 6,2 l czyli nawet dosyc , jazda z predkoscia 140-150km/h wyssysa nam z baku ok 8,5 l. przy 170-180km/h to juz 10 -12l specialnie to testowałem. Nie wiem jak inne wozy z tym samym silnikiem.
3,0
Stosunek jakość/cena
Fiat nalezy do samochodów szybciej tracących na wartości niż konkureci , a przeciez kazdy z nich ma tez różne usterki , nie wiem czym to jest spowodowane bo na pewno nie awaryjnoscia tylko jakimis głupimi stereotypami -- tak jak np. niemieckie jest najlepsze i najtrwalsze co jest tez prawda ale nie do konca. Bo sa tez rózne modele bravo z róznymi indywidualnymi przypadkami niedociągniec fabrycnych zaniedbań tak samo jest i z amerykańskimi, francuskimi, niemieckimi, włoskimi itd. Zreszta jak kto jeżdzi tak ma....!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamek tylni zardzewiał, również silniczek tylnej wycieraczki. Horror. Klamki mi sie ulotniły...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Powazniejszych na razie nie było...dzis 03.01.2006 alternator padnął, zwarcie w stojanie i peknieta obudowa ...nowy ..700zł....kupiłem na giełdzie używke ..za 250..i śmiga dalej

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 80KM 59kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Fiat Bravo I

Liczba wpisów: 34

Fiat Bravo I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Fiat Bravo I