Od samego poczatku jezdze na pelnym syntetyku (Mobil ) i naprawde nie mam najdrobniejszych wyciekow i problemow.Jak na ta pojemnosc to jest calkiem niezle, nie zaluje mu-w trasie potrafi sie bujnac do 190km/h i to silnik jest w gazie. Opinie o tych silnikach,ze sie psuja sa wg mnie bledne. Wazne jest aby co 10-15tys. wymieniac mu olej.POlecam autko z tym silnikiem.
3,0
Skrzynia biegów
musialem tryby wymienic po 150tys.
3,0
Układ jezdny
To fakt, nie ma za rewelacyjnego,ale nie oszukujmy sie, kazdy samochod ma problemy z zawieszeniem jezdzac po naszych drogach.
Komfort
3,0
Widoczność
przednie slupki ograniczaja widocznosc,ale idzie to zniesc.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na ta klase samochodu,jest naprawde duzo miejsca.
4,0
Wyciszenie
nie jest zle.Jezdzilem rowniez Fiatem z silnikiem 1.6 i musze przyznac,ze moj 1.4 jest cichszy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ta pojemnosc,wydaje mi sie,ze powinien mniej palic. W miescie potrafi mi spalic nawet 11-12 litrow (ale jezdze naprawde dynamicznie) najmniej spalil mi 9(cykl miejski)w trasie potrafi nawet zejsc do 8litrow gazu.Oczywiscie jezdzac dynamicznie, ponad 140,dochodzi do 10litrow.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padniety komputer po przejechaniu 190tys.ale da sie go troche oszukac.Do tej pory jezdze bez wymiany
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 80KM 59kW
[l/100km]