jak na taka pojemnosc to szybko osiaga max.moment obrotowy ok 3000 ty obr,jeszcze nic przy nim nie robiłem oprocz wymiany swiec, ojeju,za klika tys.pasek rozrzadu do wymiany
4,0
Skrzynia biegów
sprzeglo hmm ,mankament kazdego fiata padlo przy 97 tys ,masakra, teraz zalozone duzo mocniejsze i mam nadzieje ze kolejne 100 tys wytrzyma
4,0
Układ jezdny
po zmianie hamolcow na tarcze klocki bebny szczeki firm brembo ferrodo inaczej hamuje, koszt tych czesci tańszy niz orginały
Komfort
5,0
Widoczność
duza bez zarzutów
5,0
Ergonomia
bez uwag
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko i sprawnie osusza szyby, z ogrzewaniem troszke za dlugo sie nagrzewa ww zime przy duzych mrozach
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tutaj pobija wiele autek , naleze do wielkich ludzi i naprawde czuje duzy komfort siedzac wiec jest super
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak jezdze ekonomicznie to tez spalanie jest mniejsze, same przeglady nie sa drogie, bez awaryjny jesli paliwa nie braknie:))
5,0
Stosunek jakość/cena
troszke mi sie cisnienie podnioslo po wejsciu do uni stracilem troszke na nim,placilem3 lata temu 22 tys a teraz jest wart moze z 13tys, ale w tym uatku nie czuje jego wieku to tez juz nie narzekam ogołna ocena to doskonałe autko
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana sprzegla, docisku. łożycka oporowego, wymiana tarcz, klockow,bebnow,szczek hamulcowych, wymiana lożysk na tylnich wahaczach, to na przebieg 110 tys w tym moje 60 tys
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 80KM 59kW
[l/100km]