mam go z salonu. Na początku problemy z pracą na wolnych obrotach (nawet gasł). Serwis jak był na gwarancji palił głupa. Jak gwarancja się skończyła to chcieli wymieniać jakiś dynks (silnik krokowy za 500 :-)). Teraz mu przeszło i jest OK. po 80 000 rozrząd
4,0
Skrzynia biegów
po 90 000 docisk tarczy. generalnie bez problemów
4,0
Układ jezdny
jak tylko skończyła się gwarancja wymieniłem cieknące amorki z tyłu. po 5 latach z przodu. Teraz poduszka gumowa pod silnikiem. jeszcze coś piszczy na wahaczach ale daję głośniej radio i jest OK
Komfort
5,0
Widoczność
nie mam uwag
5,0
Ergonomia
wszystko jest tam gdzie powinno
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
też OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przeważnie jadę sam, no to spoko
4,0
Wyciszenie
coś mi tam stuka z tyłu. pewnie plastiki. Ale od czego radio?
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po trasie przy spokojnej (100/h) 5.2
miasto (Warszawa) latem 7.4, zimą 8.2
na przeglądy nie jeździłem bo serwis zdziera. Potrzebne rzeczy robię w prywatnych warsztatach
5,0
Stosunek jakość/cena
po 7 latach szkoda go sprzedawać bo wezmę 10 tyś. i co kupię?????????
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nigdsy mniemnie zawiódł
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 80KM 59kW
[l/100km]