Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo I

niepokorny - Sz-n, 20 lat temu
Silnik 1.2 16V 80KM 59kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 50 tys. km
Fiat Bravo I 1.2 16V 80KM 59kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
3,15
23% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
za duzo zmieniłem samochodów a ten to była pomyłka - jak kupic to żonie i niech tak zostanie ;-)
Wrażenia
3,0
Silnik
Biorąc pod uwagę pojemność to moć jest niezła ale lubi wyskokie obroty (wyobraźcie sobie film Jak rozpętałem II Wojne światową i franka dolasa we włoskim obozie ;-) (burdello bum bum - to kwintesencja tego sammochodu) Jak właczysz klime to zapomnij o jeździe
4,0
Skrzynia biegów
w miare - tylko przy 20 tys cos sie sprzegło ślizgało - potem samo z siebie sie poprawiło
2,0
Układ jezdny
to jest pomyłka lata jak żyd po pustym sklepie poza tym padły dwa amortyzatory jedem po 15tys a drugi po 25 i żeby było smiesznie po przekontnej nie wiem o co tu chodzi - a i na koniec 45 tys wymiana łożyska w przednik kole
Komfort
4,0
Widoczność
no tu jest ok tylko trochę szeroki przedni słupek
4,0
Ergonomia
tu nie mam sie do czego doczepić wszystko w zasiegu ręki - może termometr zewnętrzny mógłby sie gdzies na stałe wyswietlać
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewnica perfekt , odprowadzanie wilgoci idealne, klima b. wydajna lepsza niż w corolce (auto żony - rewelacja czasem da sie przejechać ;-))
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejca jest w sam raz wydaje sie byc w srodku większe niz z zewnątrz
3,0
Wyciszenie
hmm jak był nowy to nawet było w nim cicho potem jakby pojawiły sie świerszcze i do tego subiektywne odczucie wzmożonego hałasu silnika - ale do 140km/h idzie wytrzymać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 10 l gazu przy instalacji IV gemeracji to zaden wynik i do tego cigła problemy z kontrolka silnika - nie potrafię sie tego pozbyc - po prostu konflikt elektroniki gazowej z benzynową . Na benzynie spalanie na poziomie 7-8 l
2,0
Stosunek jakość/cena
nie spodziewałem sie takiej utraty wartości i kłopotów z odsprzedaniem mimo max wypasu - gazu i nienagannego dbania o stan techniczny i wygląd
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
własnie problem tkwi w szczególe - ciągle jakies drobiazgi i regulacja - zacinające sie wskaźniki temperatury cieczy chłodzącej i poziomu paliwa, zatarta wkładka zamka od bagażnika - to męczy i niech nikt mi nie mówi żr to tylko Fiat
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
50tys km i do tej pory bilans następujący - 2 amortyzatory, 1 łozysko, widoczne peknięcia na mocowaniu komputera do platikowego kolektora dolotowego , wytarta skórzana kierownica i przecierająca sie skóra na siedzeniu kierowcy, plastiki które są strasznie podatne na zarysowania i peknięcia (osłona tylnego pasa bagaznika, osłona progów przy wsiadaniu i wysiadaniu dzieci)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 80KM 59kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo I 1.2 16V 80KM 59kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
7,8
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo I