Silnik
: Dynamiczny, ekonomiczny i sam w sobie niezawodny (bez uwzględniania osprzętu, bo ten zawodzi).
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Problemy z obrotami, bardzo irytująca sprawa
Układ elektryczny
: Wycieraczka, otwieranie szyb - potrafi się psuć, irytuje.
4,0
Całokształt
Pomimo irytujących usterek uważam Bravo I za naprawdę fajne auto. Jeśli ktoś szuka taniego hatchbacka z dobrym wyposażeniem i świetnym silnikiem, to zdecydowanie jest to auto dla niego. Dodatkowy gdy ktoś lubi przy aucie podłubać... Cóż, wtedy jest to auto idealne, bo koszta napraw sprowadzają się jedynie do kosztów części (jest tak prosty w obsłudze, psują się rzeczy, które można samemu zrobić).
Kupić ponownie nie kupię (zmieniły mi się priorytety, ale na pewno kiedyś poszukam wersji 2.0 HGT :D), ale naprawdę polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za połowę ceny Golfa IV dostaniemy auto ładniejsze, bardziej ekonomiczne i do tego rzadsze od Niemca.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 80KM 59kW
[l/100km]