Silnik
: Cieżko wybrać jedną opcję. Moje auto ma 12 latek 183 tys ale jak wyjade z myjni równie dobrze mogło by stać w salonie u dealera.
5,0
Całokształt
Chciałbym zmienić na coś nowszego ale obawiam się że dokładajac drugie tyle za inny wóz będzie gorszy niz obecny - szkoda że ich juz nie produkują - bardzo udana konstrukcja
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja.
5,0
Skrzynia biegów
Brak zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Przy agresywnej jeżdzie mogłoby być twardsze, ale za to przy normalnej super komfort
Komfort
5,0
Widoczność
Kwestia przyzwyczajenia - brak zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, wersja z podłokietnikiem super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa - trzeba jedynie min 1x w roku wymieniź filter kabinowy ok 30-50 zł
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie super, bardzo wygodne fotele (wersja HSX, rynek włoski) Porównując do stilo to o wiele bardziej komfortowe auto - płynie na drodze
5,0
Wyciszenie
Jak na diesel\'a Super
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie przy włączonej klimatyzacji 4,7L/100km
Koszty to wymiana oleju, filtrów, klocków.
5,0
Stosunek jakość/cena
TANIOCHA jak za tak udany samochód, w tej wersji silnikowej nie widze lepszego
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szumiące uszczelki w oknach - wystarczy raz na jakiś czas przetrzeć szmatka nasączona preparatem do uszczelek. Dzrzwi czasem też zaskrzypią ale podobnie jak z szybami psikam WD40 i jest OK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana zawieszenia po 180 000. zamienniki niemieckie koszt części ok 300 zł
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 105KM 77kW
[l/100km]