Przeniesienie napędu
: Sprzęgło padło po 160 tys ale 700 zł z robocizną w Warszawie to chyba niedrogo
5,0
Całokształt
dla mnie bomba, mało awarii, prawie w ogóle, fakt że komfort jazdy przyzwoity ale jak ktoś dużo podróżuje to chciałby żeby było baardzo wygodnie. Niskie spalanie i elastyczność silnika to wielkie atuty i dlatego mogę ten samochód szczerze polecać.
Wrażenia
4,0
Silnik
wolę dać 4+, bo pewnie są lepsze ale za tę cenę nie dostanie się 105 KM i możliwości jazdy na piątce od 70km/h do końca...czyli jakieś 195 ( mój wynik ). Silnik \"pyrkocze\" tylko na początku na zimno, później nie poznasz,że to diesel, elastyczność rewelacyjna, nie ma najmniejszych problemów z wyprzedzaniem.
4,0
Skrzynia biegów
rewelacji nie ma ale biegi wchodzą czysto, czasami któryś wyskoczy ale to sporadycznie ( rzadko) sie zdarza.
4,0
Układ jezdny
trochę twardo ale za to pewnie w zakrętach, czasami nie odmawiam sobie szaleństwa i pokonuję łuki przy ciekawej prędkości, i nadal żyję.
Komfort
5,0
Widoczność
do przodu miodzio, z tyłu trochę grube słupki ale parkuje się tyłem rewelacyjnie bo dokładnie wiesz gdzie się kończy... zadek.
4,0
Ergonomia
w moim egzemplarzu nie mam klimy, radio wymieniłem bo było tylko kasetowe, więc za dużo przełączników nie posiadam, obsługa pozostałych bezproblemowa
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeśli dbasz o filtr kabinowy towentylacja działa poprawnie, ewentualna para znika szybko
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu rewelacja, z tyłu czujesz że masz pasażerów szczególnie ci z długimi nogami z przodu
4,0
Wyciszenie
przy 140km/h radio na pół mocy jest słyszalne i nawet jest przyjemnie, do zaakceptowania
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
raz udało mi się zejść do 4,6 l/100km ale nie przekraczałem 100km/h, średnio 5,5 więc super
5,0
Stosunek jakość/cena
za tę cenę otrzymujesz pojemny samochód, żwawy i mało spalający, prawie bezawaryjny nie licząc drobnostek. Jeśli by go jeszcze produkowali to kupiłbym następnego. Za tę senę więcej niż rewelacja
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
* zwarcie na wentylatorze ( od 2 lat) ale szczerze nie był mi potrzebny bo samochód wolno się nagrzewa i sama chłodnica wystarcza.
* awaria mocowania łacznika wycieraczki z silniczkiem ( zaspawałem na stałe i problem zniknął)
* bieżąca eksploatacja, amorki, końcówki drążków ale to w każdym samochodzie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sprzęgło padło po 170 tys, poza tym nic a nic, rewelacja, wersja z silnikiem jtd jest nie do zdarcia
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 105KM 77kW
[l/100km]