Ogólnie auto jest świetne (z tym silnikiem) i tanie. Za taką cenę nic lepszego nie znajdziecie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest niesamowity. Cichy i bardzo elastyczny. Od 1500 obr/min świetnie i płynnie przyspiesza (w przeciwieństwie do aut VW, gdzie jest nagle wbicie w fotel). Tutaj wszystko jest płynnie.
Zimą odpala bez problemów.
To pierwszy diesel z Common-railem na świecie. I to jaki :-)
5,0
Skrzynia biegów
Przełożenia krótkie, biegi wchodzą bez problemów (o ile jest wszystko sprawne).
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny jest ok. Problemem są tylko szybko zużywające się wahacze przednie, ale ich cena (około 100zł) jest niska, więc nie ma problemu.
Ponoć wahacze formy TRW wytrzymują długo.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja z regulacją co 1 stopnień, ciekawa funkcja odszraniania szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Autko w środku oferuje sporo miejsca. Bagażnik 385 litrów. Golf się chowa.
5,0
Wyciszenie
Niby diesel, a w rzeczywistości jest cichy jak benzyniak....
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik spala bardzo małe ilości paliwa.
Rekord jaki miałem to 8.2 L/100km w jeździe tylko po mieście zimą i to na odcinkach 2-3 km.
Średnie spalanie mam około 5-6 litrów przy jeździe 50/50 miasto/trasa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba uważać na alternator, który jest dość nisko umieszczony i po wjeździe w wielką kałużę może pęknąć.....
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 105KM 77kW
[l/100km]