A co do cało kształtu moja ocena będzi bardziej surowa reasumując koszty zakupu samochodu i jego naprawy wystawiam ocene mierną
Koszt zakupu samochodu serwisowanego z przebiegiem 82000 km w 2003 roku 20500 zł
koszt poniesionych do tej pory napraw ok 5000 zł
utrata wartości ponad 50%
TO MOJA OCENA NIE MOŻE BYĆ INNA JA K MIERNA
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik wymieniłem tylko magistrale smarowania rozrządu warto na to zwrócić uwagę przy tym modelu silnika zeby nie wplatać się potem w wymianę wałka najlepiej uzywać oleju 10W40
wymiana paska rozrządu alternatora I sprzengła
TO WSZYSTKO JEŚLI CHODZI O SILNIK I PODZESPOŁY KOSZT TEGJ OPERACJI Z ROBOCIZNA 2000 ZŁ
3,0
Skrzynia biegów
Narazie bez zarzutu po za czasami zacinającą się jedynką
2,0
Układ jezdny
zawieszenie woła o pomste do nieba wachacze z przodu były wymienione przy stanie 85000 tyś km i przy stanie 130000 musiałem dokonać ponownej wymiany razem z amortyzatorami przód i tył KOSZT 900 ZL
Komfort
4,0
Widoczność
JEŻDZĘ TYLKO DO PRZODU
4,0
Ergonomia
Jak na fiata to nawet dobrze
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Teraz nie wiem bo mam problem z orzaniem auta chyba czeka mnie wymiana termostatu KOSZT ?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DOBRZE BARDZO
3,0
Wyciszenie
Gdyby nie zawieszenie i silnik pow 3 tyś obrotów to jest dobrze
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Porażka na całej lini jak samochud który ma zaledwie 80 KM i wagi niewiele pow tony może palić tak dużo
na paliwie na pełnym baku jazda miasto trasa 570 km
na gazie zbiornik ok 30 L 270 km
3,0
Stosunek jakość/cena
J . W
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeżeli dodać że samochud jest eksplatowany dość często na naszych polskich drogach to oceniam go przeciętnie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na szczęście do tej pory jeszcze mnie nie zawiódł w podróżowaniu a wszystkie prktycznie niedomagania wolałem zapobiec niż leczyć
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 12V 80KM 59kW
[l/100km]