Tani , ogólnie dostępny serwis , przy dosyć niskiej cenie nabywczej czyni FIATA samochodem dla Polaków . Dotychczas nieprzecietna stylistyka dawała klientowi ładny , zgrabny samochód .
Wrażenia
4,0
Silnik
ani razu nie zawiódł , pracuje równo , brak objawów zużycia
2,0
Skrzynia biegów
nieraz występują problemy z biegiem wstecznym
4,0
Układ jezdny
nie jest twardy , nie jest miękki . Trzyma się dobrze w zakrętach
Komfort
3,0
Widoczność
trochę ograniczona przez tylnią szybę , kwestia wyczucia własnego auta
4,0
Ergonomia
wygodne siedzenia przednie , dużo miejsca
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybciej nagrzewa się wnętrze niż na przykład w SKODZIE FABII
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
na przednich i tylnich fotelach dla przeciętnych osób zupełnie wystarczająco
3,0
Wyciszenie
jak na tą klasę jest dosyć cicho
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w normie , przeglądy oraz części jedne z najtańszych
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po trzech latach pojawiło się ognisko rdzy na tłumiku
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak , pod warunkiem słuchania rad fachowców z ASO ( dotyczy wymiany paska rozrządu już po 80 000 km , a nie jak przewiduje harmonogram po 100000 km)