łagodny przebieg momentu obrotowego, nie męczy się już od 2tys obr. nawet na wyżzych biegach. 82 KM to trochę za mało, trzeba wysoko krecic obroty zeby "dynamicznie" jezdzic. Całkiem miły dzwiek silnika!
3,0
Skrzynia biegów
nieprecyzyjne biegi, trudno wchodzi 1 i 2 zwłaszcza przy redukcji, dobrze zestopniowane, przydałby się 6 jako nadbieg
szerokie słupki przednie, tylne aż za bardzo, bardzo mizerne reflektory -oryginalne jak i Depo i Valeo
3,0
Ergonomia
Bardzo poręczny samochód, ergonomia bez zastrzeżeń. Aha - fotele niewygodne - krótkie siedziska, słabo podpierają okol. lędzwiową kręgosłupa. Na boki prawie wcale nie trzymają.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie dobre, z wentylacją bywa różnie - przy komplecie osób w aucie i duzej wilgotności boczne szyby trudno odparowują. Przy mrozie - trudno odmarzają
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie dla wielkoludów, ale da się żyć
3,0
Wyciszenie
Głośne szumy powietrza > 130 km/h i w ogóle trzeba głośno mówić
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tor Poznań - 13l/100km
Min - 5,8 (trasa, rodzina 2+2, spoko jazda)
Sr - ok 7,5
Na gazie LPG sr. 9l (A2, trasy, miasto)
Przegląd - wymian oleju itp, sprawdzenie ok 500 zł (drogie części i materiały oryginalne)
3,0
Stosunek jakość/cena
Z upustem kosztowało 37tyś. W sumie niezle jak na FIATa. Inne auta tez nie sa bezawaryjne :)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Częste wizyty w serwisie - od urodzenia kłopoty z uruchamianiem, padła centrala poduszki kierowcy - od cieknącej nagrzewnicy, awaria wentylatora chłodnicy na autostradzie - wymiana uszczelki pod głowicą, pompa paliwa padła. Reszta to zużywające się elementy :klocki ham., amorki, rozrząd
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 12V 80KM 59kW
[l/100km]