jak do tej pory to tylko wymienilem 2 uszczelki bo sie pociły tj. od klawiatury i od miski olejowejm ktora i tak po 5 tys znowu sie poci chodz byla klejona w aso
2,0
Skrzynia biegów
skrzynia porażka , od samego początku są problemy ze wstecznym, 2 sie haczy , długie przełożenia
4,0
Układ jezdny
w trasie spoko się prowadzi , ale wymieniłem po 60 tys amortyzatory i wachacze bo wybite były gumy i sforznie, miękkie autko w porownaniu z niemcem
Komfort
4,0
Widoczność
jako tako
4,0
Ergonomia
może być
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w miare ciepło
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca w 4 osoby swobodnie można podrużować na wakacje, duży bagażnik
4,0
Wyciszenie
w miare
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
oszczędny bo mam gaz
3,0
Stosunek jakość/cena
słabe wykoczenie plastików , żle spasowane , klamki sie posypały jak w każdej brawie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 50 tys usterkowe autko, juz po 20 tys zatarła sie pompa wspomagania , i rozpadla na czesci, wymienone wachacze, amortyzatory, przełączniki zespolone od kierownicy ostatnio mi siadly, i coś ciężko mi pali nieraz nie wiem coi jest??? padło też kilka pierdół wąż od paliwa, uszczeniacze przegubow, jakieś uszczelki miska i klawiatura ,
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa wspomagania, przelaczniki itd
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 12V 80KM 59kW
[l/100km]