Auto ma 87 000 przebiegu ja zrobiłem tym autem 40 000 km. Pozytywnie zaskoczony jestem stanem technicznym układu jezdnego. Wszystko co dobre z innych modeli fiat wpakował w Brave. Dojrzałe autko dla dojrzałych kierowców. W tej klasie, w tym roczniku i za te pieniądze to jak prezent od mikołaja.
Wrażenia
5,0
Silnik
stary, sprawdzony silnik z uno ale z nową głowicą dwunastozaworową,elastyczniejszy od 1200 16V ,cichutki ,mimo 87000km rewelacyjnie trzyma olej ,30000km na gazie bez jakichkolwiek negatywnych uwag, instalacja do tego typu auta dobrana jest po mistrzowsku(AUTO HIT SKRZYSZÓW),ciut za słaby nawet na benzynce.
4,0
Skrzynia biegów
jedynie wsteczny wchodzi dopiero po lekkim popuszczeniu pedału sprzęgła
5,0
Układ jezdny
przy 120km/h przysysa się do szosy, mimo braku wspomagania prowadzi się przyjemnie
Komfort
3,0
Widoczność
za szerokie słupki boczne a widoczność do tyłu jak z niemieckiego bunkra.
5,0
Ergonomia
pokrętła pokryte miłym tworzywem, przyjemne w dotyku w przeciwieństwie do przerażającej taniochy w STILO,trudno sie do czegoś przyczepić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo wydajne, czwarty bieg nawiewu zbędny w praktyce
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
podmiejski autobus "ma na noc",mam 189 cm wzrostu i dopiero w Bravie siedze wygodnie mimo siedzenia podniesionego na maxa
4,0
Wyciszenie
około setki uzmysławiamy sobie że nie jest to auto akumulatorowe,szkoda że nie mruczy jak Subaru.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
9l benzyny w mieście ok. 6-6,5 na trasie, 11-12l gazu w mieście ok. 8-8,5na trasie, z Katowic do Ustroni Morskich za 100 zl.Wymieniałem jedynie części zużywające się jak klocki ok.90zl filtr powietrza 20zl. auto popularne to i ceny rozsądne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakościowo do Tojoty mu daleko ale cenowo to już kosmos.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
popękały mi pokrycia klamek na wszystkich drzwiach, materiał bardzo wrażliwy na warunki atmosferyczne, zaświeciła mi się kontrolka poduszki pow. i zamilkł klakson, podejrzewam że coś na wspólnej taśmie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
proponuję założyć zapobiegawczo przekażniki pomiędzy reflektorami a wtyczkami łączącymi w kolumnie kierownicy inaczej wtyczki wypalą sie na bank. Poza tym bez uwag (o dziwo).