Silnik
: Spodziewałem się po silniku 1,2 słabej dynamiki i dużego zuzycia paliwa. Okazało się, że auto jeździ sprawnie i pali niewiele.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: łaczniki stabilizatora, wahacze. na szczęście czesci tanie.
Silnik
: silniczek krokowy w silniku 1,2
4,0
Całokształt
Jakosc auta i to co oferuje nie odpowiada cenie zakupu:)))
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik wyjątkowo cichy. Elastyczność taka jakiej mozna się spodziewać w przypadku 1,2 16V.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrana do modelu.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Teoretycznie tylnia szyba powinna ograniczać widoczność, jednak tak się nie dzieje. 4 a nie 5 bo czasami przeszkadzają słupki.
5,0
Ergonomia
Regulowana kierownica i wysokosc fotela pod ręką. Przełaczniki umieszczone w miejscach gdzie kierowca może się tego spodziewać.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna działa doskonale, przydatny tryb odparowywania szyb. Ogrzewanie działa błyskawicznie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód dobrze, tył gorzej choć nie ma tragedii.
4,0
Wyciszenie
Do 5tys obr jest dobrze potem zbyt głośno. W jeździe po trasie jest idealnie, przy 120kmh jest ~3,7tys obr co z niezłym wyciszeniem daje przyzwoite warunki w środku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2000 to model po liftingowy, znacznie bardziej dopracowany. Zminimalizowano awaryjność, użyto lepszych materiałów. Te modele sprawiają znacznie mniej problemów. Silnik 1,2 należy do jednostek bardzo ekonomicznych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Młode, tanie w utrzymaniu auto za niewielkie pieniadze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 30kkm jedyne co wymieniłem to kable wysokiego napięcia. Oczywiście poza czynnosciami serwisowymi, płyny i rozrząd.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy przebicie na kablu wysokiego napięcia to poważna usterka?? Na dzień dzisiejszy najpoważniejsza i najdroższa:)))
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 80 82KM 60kW
[l/100km]