Po 140 tyś. zaczął się wygłupiać. Blokował obroty powyżej 2000. trzeba było na nowo zresetować i zaprogramować centralkę bez jej wymiany. Teraz chodzi dosyć dobrze.
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest źle, chociaż czasami biegi wchodzą dosć opornie.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1. Fatalne klamki, po pięciu latach całkoiwcie się sypią.
2. Pękająca obudowa linki gazu w miejscu wejścia do silnika (nie wpływa na możliwość dalszego użytkowania).
3. Nieszczelność reflektorów, po wymianie nadal zachodzą parą.
4. Bardzo szybko przepalające się dodatkowe światło stopu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
150 tyś. Na drodze dotychczas nigdy się nie zepsuł. Miałem 2 awarie: awarie centralki (blokowanie obrotów), puściły uszczelki w silniku, ale do celu zawsze dojechałem.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 80 82KM 60kW
[l/100km]