Silnik
: Zabrudzona przepustnica - falujące wolne obroty
Zawieszenie
: Łączniki satbilizatora i łożyska tylnych wachaczy
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest to lew szosowy, ale wystarcza do spokojnej jazdy.
Zaczyna naprawdę pokazywać że może coś dać radę od 2500RPM, ale od 3500 RPM robi się głośny.
Fajnie brzmi jak na małego komarka.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem lubi zgrzytnąć 2-ką, taka konstrukcja.
4,0
Układ jezdny
Czuć kontakt z nawierzchnią. Słychać po czym się jedzie i... dobrze. Chcesz płynąć, kup starego francuza.
Lekko podsterowny.
Komfort
4,0
Widoczność
Wielkie słupki z przodu.
Do tyłu... czas się nauczyć na lusterka.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i na miejscu.
Wyśmienity dostęp do przełączników i duży kufer.
Wygodne fotele. 300km non-stop i nie boli szyja!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu szału nie ma- be klimy jest duszno w środku, jednak ogrzewanie OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wyśmienicie.
3,0
Wyciszenie
Mały silnik robi się głośny na wyższych obrotach.
Słychać po czym się jedzie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa - wyśmienicie.
Ceny części umiarkowane i większość warsztatów sobie radzi z obsługą.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówki w lampce sufitowej i oświetleniu tablicy rejestracyjnej...
Aaaa te nieszczęsne klamki.
Tyle.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
...oby jak najdłużej bez zmian - brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 80 82KM 60kW
[l/100km]