Silnik DOHC Fiata to chyba najlepsza jednostka tego typu jaką kiedykolwiek skonstruowano. A w latach 80-tych to już napewno. Posiada wiele nowoczesnych rozwiązań technicznych, jest dynamiczny i wyjątkowo elastyczny. Z wielopunktowym wtryskiem to już bajka. Silnik idealny do tuningu. Silniki tej konstrukcji montowane były w rajdowych Lanciach, osiągały moc bliską 400 KM!
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrana do tego auta. Przełożenia wporządku. Biegi znajdują sięsame, nie zacina się, nie wyje. OK
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, stabilny. Choć trochę za miękki, ale tak to już jest w limuzynach. Dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie skośnych drążków przy tylnym moście. Z przodu dobra konstrukcja stabilizatora.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewnica jak w 125p. Dlugo sie nagrzewa. Poza tym ok. Posiada nawet nadmuch powietrza na nogi pasażerów jadących z tyłu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży wóz, sporo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest dobre jak na tamte lata.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W porównaniu z Polonezem czy kantem jest podobne, a silnik oferuje duuuużo więcej!
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochody te są tanie teraz. Oczywiscie warto zainwestowac w remont silnika jesli tego wymaga. A potem juz tylko używać. Z LPG całkiem dobre rozwiązanie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bezawaryjny.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i.e. 122KM 90kW
[l/100km]